ಇ
Yongsan Lisesi'nin voleybol sahası Changbin'in ve takımın geri kalanının hayal edemeyeceği kadar büyüktü. Sanki resmi maçların oynandığı sahalarda gibi hissettiren büyük led ışıklarla aydınlatılan sahada üç ayrı file bulunuyordu. Tribünler sahanın giriş kapısının tam karşısında, boydan boya uzanıyordu.
Omegaların şaşkınlıkları onları desteklemeye gelen okul arkadaşlarının gürültüsü ile yok olurken tribünlerdeki seyirciler arasında bir alfa bütün takımın ilgisini üstüne toplamıştı. Elinde tuttuğu üzerinde 'Changbinie fighting!' yazan pankart ile Chan sadece gülümseyip zıplıyorken bütün dikkatlerin üstünde olduğunu fark etmemişti. Aynı zamanda diğer seyircilerin tezahüratına "Bastır Seul Spor Lisesi" diye bağırarak destek oluyordu.
Omega fark ettiği pankart ile omzundaki çantasının askısını bütün gücüyle sıkarken kızaran yanaklarını gizlemek için yüzünü eğmişti. "Kaptan?" Wooyoung Changbin'i sinirlendirmek için ses tonunu alaycı tutarken Felix omegaya merakla yaklaşmış ve "Chan'ı tanımadığını söylemiştin?" Demişti emin olmak için.
Changbin anında takıma Chan hakkında söylediği yalanı hatırlarken şimdi kulaklarınında utançla kızardığına emindi. Ne diyeceğini bilemediği için birkaç saniye duraksadığında duyduğu alfanın onun adına yaptığı tezahüratlar onu dahada sinirlendirmişti. "Tanımıyorum zaten" dedi Changbin sonunda yalanına devam etmeye karar vererek. Sözlerine "Fan klübünden biri sadece, büyük hayranım olmalı" diyerek devam ettikten sonra maçın yapılacağı sahaya ilerlemeden önce "Haydi hareket edin! Isınacağız!" Diye uyardı takımı. Sesi her zamankinden daha yüksek çıktığından Felix omeganın tepkisini tuhaf bulurken, Wooyoung arkadaşının telaşlı haline karşı kıkırdamıştı.
Omegalar çantalarını bırakıp ısınmaya başladıklarında Chan maçtan önce enerjisinin tükenmemesi için bağırmaya ve zıplamaya ara vermişti. Pankartı zorla Jeongin'in kucağına koyup su içmek için çantasına uzandığında omega utanç içinde alfaya küfür ediyordu. "Aptal, utanç verici pankartı benden uzak tut" yüzünü gizlemek için kullanmadığı eliyle pankartı Chan'a uzatırken "Ayrıca beni tanımıyormuş gibi davran" demişti.
Chan Jeongin'in bu haline gülerken içtiği su boğazına kaçtığı için birkaç kez öksürdü. "Buraya gelmeyi sen istedin" Chan'ın sözleri ile Jeongin daha çok sinirlenen omega pankartı bırakmış, yere düşmesine sebep olmuştu. Alfa yere düşen pankartı hızlıca kaldırırken "Neden bu kadar utandın ki? Rezil olan benim" diye sordu Jeongin'e.
"Çünkü utanç verici" omega pankartın onun elinden alınmasından dolayı sonunda rahatlamışken etrafa bakınmaya karar verdi. Etrafta tanıdık bir kişi olmamasını umuyordu. Kendi sıralarında aşina olduğu bir yüz görmediğinden dolayı minik bir rahatlama yaşadıktan sonra gözleri bir arka sıradakilere gitti. Tam bu sırada her halinden sinirli olduğu belli olan Minho'yu görmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Romantics [Chanchang]
FanficSeul Spor Lisesinin voleybol takımı hiçbir maçlarını kaçırmayan yeni seyircileri, yüzme kulübü üyesi Chan'ı merak eder. !Omegaverse¡Ukebin! Ily @httpspearb