toen we op school waren, merkte ik dat het regende. 'fijn, nu moet ik naar binnen rennen.' 'ik houd je wel droog.' ik deed me muts op en hield me hoofd laag. Edward stond bij me en tilde me op en droeg me zo snel als hij kon naar binnen. toen we binnen waren, zette hij me neer en ik deed me muts af.'dank je.' we gingen snel zitten en de les begon.toen we die middag pauze hadden, merkte ik dat het droog was. 'geen regen, das mooi.' 'wilde je vanmiddag gaan dan?' misschien wel.' ik weet niet of het meer dan al bezet is.' ik zal het even aan Alice vragen oke?' 'oke.' de rest van de dag kon ik an niks anders dan het meer denken. ik was blij toen de bel ging en we naar huis mochten. ik ging douchen en op de een of andere manier had dat water geen effect op me nieuwe genen.vreemd, dacht ik bij me eigen. ik droogde me af en kleedde me weer aan. het was avond toen edward weer belde. 'wie beschermt nu wie?' 'ja, ik weet het.' ik had mazzel dat ik de andere dag nog was wezen zwemmen. ik sprong er weer in. dit wordt echt een gewoonte,'zei ik toen ik ze gevonden had.ik hoorde iemand anders erin springen en voor de eerste keer zag Edward me staart. ik zwom naar hem toe en zag alertheid in zijn ogen. kom maar. toen besloten we een stukje te gaan zwemmen.ik zwom een paar keer hard omhoog en dan net voor het oppervlak naar beneden. toen zag ik Alice naar benenden zwemmen. kom terug! riep ik hard. maar te laat. beneden het meer was het zuur. het raakte haar en liet een plek achter. Alice! ik zwom naar haar toe. wat is dat voor spul? puur zuur. wat doen we nu? volg mij. 'bella, ik...' hoorde ik Edward zeggen. toen hoorde ik hem naar adem happen. ik draaide me om en zwom snel naar hem toe. 'kijk me aan.' 'we moeten naar een ruimte hier beneden.' 'niks zeggen meer.' stil zwommen ze achter mij aan. toen stopte ik. ik sloeg tegen de steen. toch best knap aangezien ik een vampier vast had. de rots ging weg en ik zwom verder. toen na een lange tunnel, eindelijk licht. ik versnelde en zwom naar boven. heel de grot gaf licht nu Alice en ik er waren. ik haalde adem en legde edward bezorgd op het droge. ik zei tegen Jasper dat ie Alice in het water moest houden. ik legde me hand op een steen en ze begonnen feller te gloeien. ik zwom naar Edward toe en legde me hand op zijn borst. ik voelde het water borrelen en even later hoorde ik zowel de stem van Alice als Edward. ik sloeg me arm om hem heen. hij deed zijn ogen open en Alice ook. goddank. 'Bella, wat is er gebeurd?' 'wil je dat nooit meer doen?' 'ik schrok me rot.' 'wat niet?' 'praten onder water.' 'je hoorde Alice of niet?' 'ja.' 'hoe is het met haar?' we draaiden ons naar ze toe. 'beter dan net.' ze hoorde ons en zwommen naar ons toe. 'dank je wel Bella.' 'graag gedaan.' 'hoe wist je het?' 'ik wilde gisteren ook naar beneden zwemmen, maar zag toen dat het puur zuur was beneden.' 'zullen we maar naar huis gaan?' 'kunnen jullie het al aan?''beide?' 'ja.' 'oke.' 'kunnen we niet terug op de droge manier?' 'nee.'hij liet zich in het water glijden en ik liet hem gelijk leunen tegen de rotsen. 'gaat het?' ik pakte zijn hand en er was water om ons heen. ik voelde dat zijn kracht toenam, maar liet zijn hand niet los. 'rust vandaag goed uit.' 'beide.' ' ik zal binnenkort alles uitleggen, maar niet nu.' 'nu moeten we weer naar boven toe.' ik zwom dicht tegen Edward aan, maar gelukkig gebeurde er niks. toen we weer boven en uit het water waren, kleedde we ons aan en gingen naar huis. ik reed nog even met Edward mee en toen ie binnen was, ging ik naar huis.