***
Tiba di bilik wad laura dan kami semua ingin menjamu selera di waktu pagi.Laura memakan nasi lemak yang puan Elira beli tadi kemudian setelah habis makan nasi lemak itu laura membuka plastik roti untuk menjamu selera.
" So laura macam mana keadaan awak harini ?Puan harini kita nak buat MRI (Magnetic Resonance Imaging) untuk periksa keadaan otak laura " - Doktor Arshaq
"alhamdulillah, okay je " - Laura
" okay baik doktor " - Puan Elira katanya
Laura dan Puan Elira pun mengekori doktor tersebut sudah tiba di pintu lift untuk pergi ke ground floor.Tinggg.... apabila sudah tiba di ground floor kami masih mengekori doktor tersebut sehingga lah tiba di bilik radioaktif.Dan mengambil no. giliran untuk masuk bilik MRI (Magnetic Resonance Imaging) scan.Giliran laura pun sudah tiba, laura mengekori doktor itu dan menukar baju khas untuk MRI scan.Setelah selesai menukar baju itu laura baring di atas katil MRI itu.
" Laura pejam je mata jangan bukak okay tak pun laura tidur je " - Doktor Arshaq
" okay " - Laura
laura pun telah masuk dalam terowong MRI itu dan terlena dengan sendirinya.MRI scan mengambil masa dalam enam puluh minit.Setelah enam puluh minit laura pun tersedar dari lena nya itu.Kemudian laura menukar pakaian yang hospital yang biasa dan berlalu pergi ke ruanggan menunggu .
" macam mana kakak tadi ? " - Puan Elina katanya kepada anak sulung nya itu
" okay je " - Laura
" erm puan, besok kita akan buat CT SCAN ye " - Doktor Arshaq
" erm okay " - Puan Elira
Kami pun jalan pergi ke pintu lift untuk pergi ke wad untuk rehat.Sudah tiba waktu petang Tuan Aaryan dan Arrasya datang ke wad anak sulungnya itu.Laura masih dalam lenanya lagi mereka masih menunggu laura untuk terjaga dari lenanya.Laura pun sedar dari lenanya tadi dan terus bangun untuk menjamu selera di waktu petang yang dibeli oleh tuan Aaryan dan Puan Elina.Setelah habis menjamu selera ia pun kembali baringkan badan nya itu sambil merenung.
" ni kakak nak makan apa erm mama nak gi kafe kat bawah ni sebab jap lagi mama , ayah dengan adik-adik nak balik " - Puan Elina
" erm macam biasa lah maa " - Laura
" okay " - Puan Elina
Lalu laura hanya menghantar mereka melalui mata sahaja.Setelah tiba di pintu lift kami pun masuk ke dalam lift tersebut kemudian telah tiba di ground floor.Mereka berjalan pergi ke kafe itu untuk membeli roti dan pelbagai-bagai manisan dan nasi berlauk untuk laura.Tiba di kaunter dan Puan Elina membayarnya
" semua sekali empat puluh ringgit enam puluh sen, terima kasih beli " - penjual di kafe itu
" nah, sama-sama " Puan Elira sambil bagi duit kertas itu kepada penjual di kafe itu
Puan Elira melilau mencari sosok tubuh suaminya dan anak-anak nya itu setelah beberapa minit baru lah ia menjumpa sosok tubuh yang ia cari baru sahaja tadi.Puan Elira menghampiri mereka untuk mengajak mereka naik ke wad laura. Tiba di lift merka pun masuk di dalam lift itu kemudian tuan aaryan menekan tombol yang bernombor sebelas itu.Tinggg..... apabila sudah tiba di tingkat sebelas itu mereka pun keluar dan berlalu pergike bilik wad laura.
YOU ARE READING
He Is Hurt Person (OG)
Mystery / ThrillerDia bernama Laura Clarissa Raizel yang penuh pahit dan duka di dalam keluarganya. Hanya kerana dia saja tidak pandai dalam akademi sang ayah iaitu Tuan Aaryan ingin memukulnya hampir anak sulung nya itu menyerah untuk hidup dan datang lah seorang Cl...