Aşkın Şemali

36 3 0
                                    

Ali ile Erol heyecanla kickbox salonuna doğru gidiyorlardı. Ikiside ilk defa dövüş sporu yapacaklarından Çekimser bir tavırla salona girdiler. Kickbox salonu havasız ve ter kokuyordu ama bunlara rağmen salonun içindeki kum torbaları,aynalar ve ring onları çoktan etkilemişti. Salon hocası uzaktan başını sallayarak selam verdi. Ali " iyi bir adam değil mi erol?". Erol "sen ve bu Polyana hayatın. Nereden biliyorsun iyi birisi olduğunu". Ali" Bak Erol biz kaç senelik arkadaşız ama beni hala tanıyamamışsın". Erol " ne gibi neyi ima ediyorsun?" Ali" birşey ima etmiyorum kardeşim sadece bu yorumun beni kırdı. Sen bilmiyor musun ben kimseye önyargılı yaklaşmam hep iyi yönlerini görmeye çalışırım" Erol "bende bu durumuna kızıyorum Ali bu iyi niyetin bir gün başına bela açacak demedi deme" Ali "eyvAllah Erol. Hadi gidelim antrenmanın 8'de başlayacakmış yarım saattimiz var. Önce gel hocayla tanışalım sonrada kayıt işlemlerini yaptıktan sonra üstümüzü değiştirip antrenmana başlarız" Erol "tamam hadi gidelim". İşlemlerini hallettikten sonra iki arkadaşta hazırdı antrenmana. Ali, orta boya, yapılı ve çevik bir vücuda sahipti. Erol ise Zayıf ama güçlü bir vücuda sahipti. Ikiside sabırsızlıkla antrenmanın başlamasını beklediler. Onlar beklerken diğer sporcularda tek tek geliyorlardı. Ali ve Erol herkese gülümseyerek selam veriyorlardı. Erol: dışarıdan acaba nasıl görünüyoruz. Ali: düşünecek bir şey yok Erol tabikide Şaşkın tavuklar gibi gözüküyoruz. Diyerek güldü Erol ile birlikte. Ve nihayet beklenen vakit geldi ve hoca antrenmanı başlattı. Ilk başta ikiside iyi idare ettiler antrenmanı fakat vakit geçtikçe yorgunluk belirtileri gösteriyordu ikiside. Erol: kime bakıyorsun sen mindere tekme atsana hadi. Ali: şu kıza baksana ne kadar sert tekmeler atıyor. Erol: Haklısın kardeşim. Birçok Erkeğe taş çıkarır. Ali: Birde arkasını dönsede yüzünü görebilsem. Erol: bence fazla birşey bekleme bu tarz sert kızlar genelde güzel olmuyor. Antrenman hocanın düdüğüyle durdu. Ali nefes nefese " ben merak ettim şu kıza gidip bakacağım umarım Güzeldir." Ali Kızın yüzünü görmek için kıza yaklaştı ve kıza seslendi. Kız arkasını döndüğünde Ali şok oldu. Kız o kadar güzeldi ki Ali ne diyeceğini şaşırdı ve birşey demeden uzaklaştı. Erol: ne oldu kızı görür Görmez hemen buraya geldin. Umduğundan daha mı çirkindi diyip güldü. Ali: Erol hani bana sürekli ayran gönüllü diyorsun ya Erol:evet Ali: işte şimdi gönlüm maya tuttu bu kızla. Erol: ne diyorsun sen Ali saçmalama kızı daha ilk defa gördün. Ali: kız o kadar güzel ki kara gözleri kalbime hiç bir toprak kütlesinin kapatamayacağı iki tane delik açtı. Erol: yok artık Ali dediğim gibi ilk defa gördün kızı ayrıca bu durum etkilenmekten başka birşey değil. Ali: umarım Öyledir Erol umarım yanılıyorumdur. Erol:hadi gel üstümüzü değiştirelim Ali: tamam gidelim.

ATEŞİN NEFESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin