Aşkın Bitişi

21 1 0
                                    

Ali antrenmandan sonra tekrar soluğu Elif'in yanında Aldı bu sefer hiç birşey demeden şiirini uzattı. Elif şiiri alır almaz Ali uzaklaştı. Şiirin arkasına birde not yazan Ali heyecanla Yarını bekliyordu. Sürekli hayaller kuruyor ve Şiirin arkasına yazdıklarını Elif'in yüzüne söylermişçesine tekrarlıyordu. "Bu şiir sana layık değil Aslına bakarsan hiçbir şiir sana layık değil. Karşına tekrar çıkmaya çekindiğimden duygularımı bu satırlara döküyorum. Lütfen bana bir şans ver. Seni çok seviyorum. Yarın seni kimseyi daha önce davet etmediğim Çay Bahçesine davet ediyorum. Bu Çay Bahçesine hep tek gelip tek ayrıldım yarın umarım tek gideceğim Çay Bahçesinden birlikte el ele çıkarız. Adres aşağıda yazıyor." Ali Çay Bahçesinde sabırsızlıkla bekliyordu ama bir yandan gelmez diyede çok korkuyordu. Ali geleli 1 saat olmuştu ama gelen giden yoktu tam umudunu kesip kalkıyordu ki kara gözlüsünü kendisine doğru gelen karagözlü elifini gördü. Ali: Hoşgeldin Elif nasılsın? Elif: sen kendini ne sanıyorsun. Kimsin sen hangi cüretle bana bunları yazabiliyorsun. Diyip Şiiri yırtıp yere Attı. Ali birşeyler söylemeye çalışsada Elif dinlemeden oradan uzaklaştı. Ali yerdeki şiirine bakıp: bu kadar değersiz mi bu şiir bu kadar değersiz mi bu sevgim insan nezaketen gelip bir Çay içip adam akıllı red edemez mi neden böyle yapıyorsun Elif ama artık bitti bu yaptığın affedilir gibi değil sen benim aşkıma SAYGI göstermiyorsan bende seni hayatımdan silerim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ATEŞİN NEFESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin