Leehan'dan
Taesan benim 1 aydır falan crush'ımdı. Ilk otobüste göz göze gelmiştik o zamandan beri aklımdaydı.
Isminide dün öğrenmiştim çaktırmayın.
Şimdide okuldan çıkmıştım ve durağa geçmiştim. Jaehyun, woonhak ile bulusmak için yanımdan ayrılmıştı (daha geçen hafta sevgili oldular). Sungho ise etüte kalıyordu o yüzden tektim.
Tek başıma otobus beklemek cidden çok sıkıcıydı.
Otobüsün geldiğini görünce cebimden kartımı çıkarıp elime alıp beklemeye başladım.
Içimde dua ediyordum taesan'ın da bu otobuste olması için bazen başka otobüse biniyordu karşılaşamıyorduk.
Otobüs durakta durunce hemencik bindim ve arkaya doğru ilerlemeye başladım. Normalde boş olmazdı ama bu sefer çokta dolu değildi.
O sirada en arkaya gelmistim. Birde baktım taesan da burdaydı. Yanı boştu ama oturmaya çekinmiştim.
Zaten dün bana yer vermisti o bana yeterdi. Yüzünü gördüğüm için bile mutlu olmuştum.
Demire tutundukdan sonra otobüs ilerlemeye başladı.
Yaklaşık 5-6 durak sonra iniyordum. O ise benden sonra iniyordu o yüzden nerede indiğini bilemiyordum.
Düşüncelere dalmışken birinin soğuk elini hissettim kolumda.
TAESANDI.TAESAN. KOLUMA.DOKUNMUSTU.
Hemen ona döndüm ve sorgular bir sekilde yüzüne baktım.
"Yanım boş oturabilirsin"
Şok olmuştum. Beni yanına çağırıyordu. Hemen şoktan çıkıp yanına oturmuştum.
Camdan dışarıyı izliyordu. Bende onu.
Ona baktığımı hissetmis gibi kafasını camdan çekmiş bana bakmıştı. Bende gözlerimi kaçırmıştım.
Hala bana baktığını hissediyordum. Kalbim deli gibi atıyordu.
Sonra çantasıdan kulaklığını çıkarıp takmıştı. Ne dinliyordu acaba?
Soracak cesaretim olmadığı için içimde tutmayı tercih etmistim. Belkide ilerde bir gün sorabilirdim hm.
Düşüncelere daldığım için ne ara ineceğim durağa geldiğimi anlayamamıştım.
Hemen kapının açılması için düğmeye bastım. Ne yazık ki taesanımın yanından kalkmış kapı açılıncada hızlıca inmiştim.
Keşke taesan'a bir kerede olsa "görüsürüz" diyebilsem.
Snake.io oynayak mı
Leehan
Arkadaslar
Iyi degilimSungho
Yine mi sana yer verdi taesanLeehan
Yanina oturdumJaehyun
Nasil götün yediLeehan
Yemedi valla
O cagirdi beni yaninaSungho
Oha nasil
Kesin asikJaehyun
Aynen aynenLeehan
Bildiginiz dedi ki
"Yanım bos oturabilirsin"
Asik dimi kesinJaehyun
Aynen kesinSungho
Jae de kabul ettiyse kesin asiktir netLeehan
Jae
Bu wunak ve taesan bff degil miJaehyun
1. Wunak degil woonhak sevgilimin adi
2. Evet bff i nolmusLeehan
Acaba diyorum
Sorgulasa mi taesani
Beni begenmis mi falan diyeJaehyun
Deli misin amk
Aynen aynen kesim begenmistirSungho
Jae cok kirici bugun
Noldu wunak la kavga mi ettinizJaehyun
Sus sungho ya
Dondurma almadim diye dovdu beniLeehan
Ah canim cok uzulduk
Neyse wunaka soyle taesan'a sorsun tamam mi pasamJaehyun
Tamam pasam hallederiz😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bus ⩩ gongfourz
Cerita Pendeksungho ASKOLAR BU LEEHANIN SEVDIGI COCUK VARYA OTOBUSTE ONA YER VERMIS Başlangıç: 1 ocak 2024 Bitiş : 2 mayıs 2024