Seungmin son geçirdiği bir haftayı tanımlamak isteseydi aklına gelen tek kelime garip olurdu. Garip, son bir haftadır aklından en çok geçen kelime olmaya aday sayılabilirdi. Yeni oda arkadaşı hakkında ne ön gördüyse hepsi bir şekilde yanlıştı. Öncelikle objectif olması gerekirse yakışıklı biriydi. Bu Seungmin'in fikrindense dünyaca kabul edilmiş bir gerçektir. Odasındaki yabancı çok rahatlıkla kızları kendine düşürebilirdi ama gel gör ki genç adamın sevgilisi yoktu bu bilgiye ulaşma hikayesi de pek eğlenceli değildi en azından Seungmin için.
Seungmin'inin nedenini anlayamadığı bir şekilde Jisung yeni gelen bu yabancıyı kendisine düşman edinmişti. Tabi bunda biricik hyung'unun Hyunjin'e gösterdiği ilginin büyük bir payı vardı eğer Seungmin'e sorarsanız. Tabi ki Jisung bunu tüm kalbiyle yalanlamıştı ama Jisung ne zaman doğruyu söylemişti ki şimdi söylesin.
Jisung gıcık olduğu bu yeni mentör hakkında hafta boyunca susmamıştı. Felix, bu yeni gelen yabancının arkadaşı olması Seungmin'i Jisung tek kurbanı haline getirmişti. Seungmin de yeni gelen gençten pek hoşlanmıyordu ama Jisung gibi bulduğu her anda da konuşma ihtiyacı da duymamıştı. Tabiki bu Jisung'u durdurmamıştı. Yine Jisung'un ağzını açıp gözünü yumduğu anlardan birinde Hyunjin odaya girmiş ve aklı olan herkesin anlayacağı üzere ikilinin kendi hakkında konuştuğunu anlamıştı. Ama normal bir insan gibi bu duruma sinirlenip bozulmak yerine sırıtıp "benim hakkımda düşündükleriniz gururumu okşadı ama düşündüğünüzün aksine kız arkadaşım yok" dedi. Normal bir insan bu olayı yaşadıktan sonra susup hayatına devam eder değil mi? Seungmin'in unuttuğu büyük bir detay vardı. Han Jisung normal bir insan değildi. Uzaylı adında şarkı yapmasından anlaşılmaydı.
Jisung,Hyunjin'in sevgilisinin olmadığı gerçeğini öğrendikten sonra yeni konusu ise Hyunjin'in büyük ihtimalle kötü çocuk olduydu. Seungmin, Jisung'un lisede kesinlikle fanfiction yazdığına yemin edebilirdi. Çünkü Hyunjin hakkında düşündükleri ancak fanfictionlara konu olacak şeylerdi. İyilerine bile değil, garip utandırıcı olanlara.
Seungmin, Jisung'un dediklerini çok umursayan biri değildi ama yeni gelen bu yabancıda onu da rahatsız eden şeyler vardı. Sarı saçlı oğlan yerleşmeye başladıktan sonra kullandığı eşyalara baktığında varlıklı bir aileye sahip olduğu anlaşılıyordu. Bunun yanında Stray kids okulundan mezun olması da Seungmin'in düşüncesini destekliyordu. Para derdi yoksa bu kadar mental ve fiziksel güç isteyen bu işe okul yanında neden kabul etmişti? Aklına ilk gün Chan'ın dedikleri geliyordu. Gerçekten sadece Chan rica ettiği için mi buradaydı? Chan'ın ikna gücünün farkındaydı ama o bu bile bu durum için yeterli gelmiş olamazdı.
Seungmin'in ikinci fikri Hyunjin'in bu işi cv si için kabul ettiğiydi. Belki bu yeni yabancı da kahve gözlü çocuk gibi eğitim fakültesinde okuyordu ve bu işi cv sinde güzel durması için kabul etmişti. Tabi bu düşüncesi de bir perşembe akşamı Chan tarafından çürütülmüştü.
Perşembeleri Seungmin'in en sevmediği günlerden biriydi. Dersleri o günde yoğunlaşmış ve öğrencilerin haftanın sonuna yaklaşmanın verdiği ayrı yaramazlıkları vardı. Ayaklarını sürüye sürüye geldiği o akşamda Chan'ı kapısının önünde beklerken buldu. Chan her zamanki gülümsemesini Seungmin'e gösterip "Gel sana bir kahve yapayım." diyerek kendi odasına sürüklemişti.
Chan'ı diğer kat görevlerinden ayıran en büyük özelliklerinden biride etrafındakileri gerçekten de umursamasıydı. Öğrenci veya mentör farketmez. Çok iyi bir gözlemciydi ama olaya girmesi gerektiği ana kadar karışmaz. Eğer olay onsuz çözülemeyecekse ortaya çıkardı. Seungmin şuan neden Chan'ın odasında olduğunu tahmin edebilecek kadar algı kapasitesine sahipti ama Chan'ın konuyu oraya nasıl getireceğini merak etmişti. "Yeni odan nasıl?" anlaşılan yaşça büyük adamın beklemek gibi bir düşüncesi yoktu. Seungmin hafifçe omuz silkip "İyi" dedi. Arkadaşları etrafında mantıklı biri olarak tanınırdı ama bu demek değildi ki fırsatını bulduğunda kendinden büyüklere naz yapmayacaktı. Chan, Seungmin'in bu haline gülümseyip "Çokta memnun değilsin anlaşılan." Seungmin rol yapmanın çokta gerek olmadığına karar verip "Felix ile bir düzenimiz vardı. Neden alt üst ettiğimizi anlamıyorum" dedi politikçe. Chan yanındaki genç oğlana bakmadan "nereden biliyorsun hayatının altının üstünden daha iyi olmadığını" diye mırıldandı ve devam etti. "Bir kitapta okuduğum bir alıntıydı. Haklısın Felix ile güzel bir ikiliydiniz ama Hyunjinle daha da iyi bir ikili olmayacağını bilemezsin. Bildiğim bir şey varsa o da Jisung ile ikisinin asla anlaşamayacağı. En azından birbirlerini tanıyana kadar. Açıkçası bu seneye olayla başlamak istemiyorum." Seungmin Chan hak vermekten kendini alıkoyamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Day We Met| hyunmin
FanfictionDuygular ve hisler kendisini bildiğinden beri uğraşmaktan kaçındığı mümkün oldukça derin bir mezara gömdüğü iki konuydu. Peki duygulardan ve hissetiklerini dillendirmekten korkmayan yeni oda arkadaşı onun yıllardır süregelen alışkanlıklarını değişt...