ΞΕΚΙΝΑΜΕΕΕ

155 20 27
                                    

Γειααα! Λοιπόν από σήμερα θα ξεκινήσει και επίσημα ο διαγωνισμός!

Για τους διαγωνιζόμενους: Προς το παρόν, δεν χρειάζεται να κάνετε απολυτως τίποτα! Αφότου τελειώσει η διορία των κριτών, θα σας ενημερώσω ανεβάζοντας τα αποτελέσματα και μια μικρή κριτική που έγραψε ο/η κριτής που ανέλαβε την ιστορία σας!

Για τους κριτές: Οι διαγωνιζόμενοι δεν θα ξέρουν ότι κρίνετε την ιστορία του! Είστε 10 κριτές και οι συμμετοχές είναι 39 οπότε ο καθένας σας θα έχει περίπου.... Μισό να βγάλω κομπιουτεράκι.

Εμ λοιπόν δεν βγαίνει ακριβώς ΤΟΝ ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΜΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ οκ σκάω. Όποτε ο κάθε κριτής θα έχει 3-4 ιστορίες.

Θα σας στείλω σε pm με τι κριτίρια θα κρίνετε τις ιστορίες και ποιες ιστορίες θα κρίνετε! Περιμένετε μήνυμα μου σήμερα ή αυριο!!!

Βασικά αντε για να ξέρετε και εσείς οι διαγωνιζόμενοι, έτσι θα κριθεί η ιστορία σας:

Υπόθεση     /40
Ορθογραφία   /20
Πρωτοτυπία   /30
Τίτλος         /10

Μια μικρή κριτική για την ιστορία (θα δημοσιευθεί)

Α επίσης δεν μπορείτε να αλλάξετε κάτι στην ιστορια σας μέχρι να τελειώσει ο διαγωνισμός.

Στο επόμενο κεφάλαιο θα ανεβάσω τους συμμετέχοντες μην τυχόν και έχω ξεχάσει κάποιον!!!

Αααα και να μην ξεχάσω! Οι κριτές θα έχετε διορία 2 εβδομάδες για να διαβάσετε και να κρίνετε τις ιστορίες. Το θεωρώ λογικό επειδή δεν έχετε πολλές ιστορίες να διαβάσετε. Εννοείται ότι οποίος έχει αντίρρηση, μπορεί να μου στείλει μήνυμα για να δω τι μπορώ να κάνω!

Autumn romantic contest 2023 (ARC 2023) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang