Komisarz spojrzał na nią spokojnie.
- Siedzisko jest na miejscu, Emily. Czego możemy się tym razem po tobie spodziewać?
Emily połykała ślinę i zaczęła opowiadać. Opisała jaskinię, ciała dzieci, dziwne litery na nadgarstkach i echa, które wydały się jej jakby próbowały przekazać pewną wiadomość. Jej ciało, gdy wspominała sobie te drastyczne sceny było jej niedobrze. Ten zapach wilgoci pomieszany zapachem starego mięsa. Jednak kiedy opowiedziała o policjancie o imieniu Luka, który został zamordowany, a jego ciało znaleziono w jaskini, w oczach policjantów pojawił się sceptycyzm.
- Emily, to brzmi jak coś z filmu grozy - powiedział jeden z oficerów. Zachowywał się jak by Emily powiedziała dobry kawał. Lecz ona w środku się krzyczała. Słyszała płacz, wołanie o pomoc tych niewinnych dzieci. Już miała wszystkiego serdecznie dość.
- Rozumiem, że to może być trudne do uwierzenia! - wykrzyczała Emily, do komisarza -Ale to prawda. Jesteście policją, musicie to zbadać!
Komisarz spojrzał na nią poważnie. W jego oczach pojawiła się nie pewność. Już nie wiedział czy Emily pomieszała się książka z rzeczywistością czy mówiła prawdę
- Luka... nie ma go w żadnej naszej bazie danych. Możliwe, że ktoś podszywał się pod policjanta. - Powiedział policjan do Komisarza
-Nie możecie tego zignorować!
Emily krzyknęła z frustracji.
- Te dzieci potrzebują sprawiedliwości.
Policjanci wymieniali spojrzenia, a atmosfera była napięta. W końcu komisarz skinął głową. - - Dobrze, Emily. Zorganizujemy ekipę i razem z tobą wrócimy do tej jaskini, żeby sprawdzić, czy to wszystko, co mówisz, ma sens.
Chociaż niektórzy z policjantów wciąż byli sceptyczni, postanowili zaufać Emily i zbadać sprawę. Razem z nią wyruszyli w mroczny las, uzbrojeni w latarki i psy tropiące. Dla Emily to był moment nadziei, że prawda zostanie odkryta, a te dzieci dostaną szansę na spokój. Gdy szli do jaskini nad ranem, Emily była wyczerpana, ale pełna determinacji. Teraz wszystko zależało od dochodzenia policji i psów tropiących. Nie mogła doczekać się, aż prawda wyjdzie na jaw, a sprawcy zostaną ujęci.
CZYTASZ
Zimowa Cisza
Misterio / Suspenso"Zimowa Cisza" to trzymający w napięciu thriller psychologiczny, który przenosi czytelnika w mroźny i tajemniczy klimat norweskiej scenerii. Książka, napisana z rozmachem, łączy w sobie elementy horroru psychologicznego z tajemnicą i zagadkami, twor...