ayyy

14 3 0
                                    

karanlık ve sessiz bir ortamda okumanuz tavsiye edilir...
__________________________
Babaannem köyde 30-35 yaşlarındayken 40 yaşlarında çok sevdiği bir komşusu varmış. O 40 yaşlarındaki kadının kızı hastaymış. 3 harflinin ona musallat olduğu sanılıyormuş. Bir hastalıktan kurtulup daha kötüsü başlıyormuş. Bir gün komşunun kızı ölmüş. Mezarlık ise onların evinin önündeymiş. Arkalarda ise babaannemlerin ve diğer komşularının evleri varmış. Komşu kızının öldüğü günler çok üzgünmüş. Mezarlıkta onun mezarına bakıp duruyormuş. Aradan yaklaşık 1 hafta veya 10 gün geçmiş. Kızı o mezarın üstünde çarpılmış bir şekilde annesine bakıyormuş. O korkuyla annesi bayılmış. Babaannemde gümbürtü sesine hemen oraya gitmiş. Komşunun kızını görünce ne olduğunu anlamış ve hemen evine kaçmış. Bir aklı komşuda bir aklı ise canını kurtarmaktaymış. Canını kurtarması diyorum bu kızın çarpılmış bir hali olmasından. Kızın bir 3 harfliye döndüğünü veya olduğunu sanmış babaannem. O olaydan sonra korkudan o gece oraya gidememiş. Yakınlarda biyer kiralayıp orda oturmuş. Sabah dedemle beraber oraya bidaha gitmişler. Uzaktan mezara bakıp oranın boş olduğunu görmüşler. Mezarın içinde çürümeye başlamış olan mosmor suratlı çarpılmış olarak gördükleri komşunun kızını incelemişler. Sonradan onun nefes aldığını sanmışlar çünkü kızın kasları gevşemeye başlamış. Babaannemler korkudan biraz mezarlıktan uzaklaşıp komşunun camından içeri bakmışlar. Kimse yokmuş,ama bundan şüphelenmişler. Evin içinde koridorun sonunda ışık yanıyormuş. Orada olduğunu düşünerek eve girmişler. Kapının öyle açık olması mezardaki kızın evine girmesinden olabilirmiş. Koridorun sonuna yavaşça etraflarını gözetleyerek gitmişler. Ve bir bakmışlar etraf dağınık komşuları yerde oturmuş tavana bakıyor. Komşu komada olmasına rağmen babaannemlere gözünü dikmiş. Onları öldürücek gibi bakıyormuş. Sonra garip bir şekilde ayağa kalkmış. Gözleri öfkeden kızarmış, babaannem onu bakışı hiç unutmamış. Daha sonra o ayağa kalkınca babaannemler kaçmaya başlamış. Koridor uzunmuşki çabuk geçememişler. sonra biraz önceki açık kapının kapalı olduğunu farketmişler. O mezardaki kız gine görünmüş babaannemler çıkış ararken. Tabi arkadaki kriz geçiren ve şeytanın 2. musallat olduğu kişi komşu babaannemlere doğru korkunç bir şekilde geliyormuş. Konuşmaya başlamışlar ama cevap vermemiş. Sanki türkçe bilmeyen biri gibi arapça bişeyler diyormuş, ve babaannem o kadının arapça bilmediğini biliyormuş. Onun içine 3 harfli girdiğini anlamış. Camı kırmak zorunda kalmışlar. Kırdıktan sonra kızın mezarını aldırmayıp geçip evlerine kaçmışlar. Önemli eşyaları toplayıp İstanbul'a yerleşmişler. O köydende hep ölü haberleri geliyormuş ve o ölü kişiler o evin yakınındaymış.

Aaaa korkuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin