merhaba arkadaşlar ben üniversite öğrencisiyim. okula başladığımda herşey çok güzel gidiyordu taki 2. sınıfta aparta çıkana kadar... kaldığım apart 5 kişilikti biz 3 arkadaş tutmuştuk diğer ikisini tanımıyorduk kısa zamanda birbirimize alışmıştık. 1 tanesi hep sevgilisinde kalırdı zaten . bir gece arkadaşlarımdan biriyle sabah 5 e 6 ya kadar oturduk sabaha karşı bi arkadaşımız rüya gördüğünü söyleyerek yanımıza geldi rüyasında birileri onun ellerinin üstünde taşıyormuş ve sen allah yolundan çıktın bizim yolumuza giriyorsun gibi sözler söylüyormuş. tam bu sırada anlatırken biz hadi canım gibi dalga geçmeye başladık o sırada birden sesi kalınlaştı ve bağırarak konuşmaya başladı. ben sürekli sus artık zehra içerdekiler uyanıcak dedim ama beni dinlemedi daha sonra diğer arkadaşım gül içinden dua okumaya başlamış birden güle dönüp sus kes şunu demeye başladı ve karşı çekyata oturdu . gül korkudan koltuğun başına oturdu bi an o sırada aşağı in benden kimse üstün olamaz dedi zehra ve gül bi anda yeter baş edemiyorum diyerek kafasını bana çevirdi o sırada zehrayla gözgöze geldik gözleri kocaman olmuştu kaşları yok olmuştu o anda irkildim sanki felc inmişti kıpırdayamıyordum sadece gözümden bir iki damla yaş akıyordu gül dua oku zehra dediğinde ben dua falan bilmem dedi ve o sırada sabah ezanı okumaya başladı zehra kendine geldi birden . hepimiz çok korkmuştuk zehra dua bilmediğini söylerken şimdi şakır şakır dua okuyordu ne olduğu hakkında bi fikri yoktu farkında değildi sadece gülden çok tiksindiğini ona sinirli olduğunu hatırlıyordu. o gün hiç uyumadık korkudan daha sonraki günlerde bu olaylar devam etti . ışıklar kendiliğinden yanıp sönüyordu. bi anda dua okumaya başladığımızda kitaplar devrilmişti. en garibide size yemin ederim eve giren sineklerdi. sinekler herhangi bir cisme çarptığında yada bi yere konduğunda anında ölüyordu evde sinek leşleri toplamaktan bıkmıştık. bu aralar 4 kişiydik evde 5. arkadaşımız evde hırsızlık yapmış ve yakalanmıştı o yüzden evden ayrılmıştı ama hep böyle şeylerle ilgilenirdi astral seyahate çıktığını söylerdi sürekli rahatsız edildiğini söylerdi çok güzel fal bakardı ama hiç süphelenmiyorduk daha sonra burda bi tanıdık hocaya gittik hoca evi sirkeli suyla silmemizi istedi o gün sirkeleri aldık ama ertesi gün sileriz hemde temizlik yaparız diye karar almıştık ertesi gün uyandığımızda hiç açılmamış olan sirkenin içi bit küçüklüğünde sineklerle doluydu çok korkmuştuk daha sonra benim kendi memleketimden bir tanıdığım var onu aramıştım telefondan bize resmen o evden ayrılan kız arkadaşımızı anlattı bu kız erkek arkadaşıyla münasebete girmiş korktuğu içinde odaya girmiş çocuğa büyüler yapmaya çalışmış kendine bağlamak için ama bişileri yanlış yapmış ve 3 harfliler orda kalmış dedi hepimiz çok şaşırmıştık çünkü duygudan hiç böyle bişey beklemezdik evet hırsızlık yapmıştı ama sonuçta dini konularda bi yorum yapmaya hakkımız yoktu . sonra bize hepiniz abdest alıp kıbleye dönün ve işaret parmağınızla etrafınızda dönerken 3 felak 3 nas 2 ayetel kürsi okuyun etrafınıza bir çember çiziyormuş gibi yapın dedi . bende buradan bişiler yapıcam ve gidicekler dedi. hemen kalkıp dört arkadaş yaptık bunu farkettiyseniz 3+3+2 toplam 8 yani çift sayı tek sayı olmasın tek sayılar onların ilgisini çeker çift sayıda dua okumayı kesin demişti bu sayının ne kadar olacağının bi önemi yok demişti. hepimiz yaptık o günden sonra evet bi rahatsızlık yoktu ama bazen evde değişik şeyler oluyordu mesela abdest almaya gitmiştim bigün çeşme öyle bir sıkıydıki suyu açamaıştım namaz vakti geçtiğinde çeşmeler çalışmaya başlardı ama bize zararları dokunmuyordu artık . yemin ederim gerçek. şimdi o evden ayrıldık hepimiz bu sene evi tutmaya gelen 2 çocuktan biri evi tuttuğu gün o evde ölü bulundu. tabiki ona yormamaya çalışıyoruz biz ama ister istemez aklımıza geliyor. allahın yardımıyla o evden sağ salim kurtulduk. böyle şeyleri allah kimsenin başına vermesin .