4

210 17 6
                                    

"Bu harika kokuyu dünyanın en güzel kadını mı yarattı yoksa?"

Beomgyu'nun söylediğiyle gülümserken o beni öpüp annemin yanına koşmuştu. Annemi ve yemeklerini her zaman benden daha çok severdi. Hak veriyordum ama ben hiçbir şeyi Beomgyu'dan çok sevemiyordum.

"En sevdiğim oğlum gelmiş! Hoş geldin oğlum."

İkisi sanki birbirlerini dört-beş gün önce görmemiş gibi sarılırken küçük bir çocuk gibi mızmızlanmaya başladım. İlgiyi çok severdim. Ama en çok o ikisinden gelen ilgi önemliydi benim için.

"Biraz dışlandığımı hissediyorum açıkçası. İsterseniz gideyim evden."

"Buraya gel koca bebek."

Beomgyu'nun çağırmasıyla gülüp yanlarına gittim ve sarılmalarına dahil oldum. Dünyanın en huzurlu anlarından biriydi benim için.

"Hadi güzelce karnımızı doyuralım."

Annemin önerisiyle birbirimizden ayrıldık ve işe koyularak birlikte sofrayı hazırlamaya başladık. Bunu özellikle annemden ben istemiştim. Beomgyu'nun evinde bir şeylerin iyi gitmediğini detayına girmeden anneme bahsetmiş ve onu mutlu etmek istediğimi söylemiştim. Şanslıyım ki annem bunu severek kabul etmişti, Beomgyu'yu öz oğlu gibi severdi.

Güzel sohbet eşliğinde, afiyetle yemiştik yemeklerimizi. Annemin yemekleri dünyanın en iyisiydi, bunu yemeğini yiyen herkes rahatça söyleyebilirdi. Ondaki el lezzeti hiçkimsede yoktu.

"Ben toparlarım buraları, siz rahatça takılın."

İmalı bir şekilde göz kırpan annemin yanaklarından öpüp Beomgyu'nun elini tuttum ve odama sürükledim. Çoktan gece için atıştırmalıklar almıştım ve odama koymuştum. Film izlerken rahat olalım diye güzel bir alan bile yaratmıştım. Ve şimdi Beomgyu odaya bakarken o çok daha güzel görünüyordu.

"Burası çok hoş olmuş, ne yaptın sen!"

Bana dönüp gülümsediğinde sarılması için kollarımı açtım. Hiç bekletmeden sarıldığında saçlarını öptüm ve geri çekilip güzel yüzüne baktım.

"Hiçbir şey senden daha hoş değil. Sen yeter ki mutlu ve rahat ol, her şeyi yaparım."

Gözlerindeki parıltılar ona çok yakışıyordu. Özellikle bana baktığında karşısında eriyormuş gibi hissediyordum. Dudaklarını dudaklarıma bastırdığında teklifini memnuniyetle kabul ettim. Onun dudakları benim evimdi. Beni o kadar güzel öpüyordu ki ölmek istiyordum. Çok hafif öpüp nasıl bu kadar ağır hissettirebiliyordu hiçbir fikrim yoktu.

Adımlayarak beni yatağımın üstüne düşürdüğünde gülümsedim. Kucağıma gelmesini işaret ettiğimde beklemeden üzerime yerleşti. Yanaklarımdan başlayarak suratımın her noktasına öpücükler bırakmaya başladığında gülmeye başladım. Hiç beklemediği anda onu altıma aldığımda şok olmuş bir şekilde bana baktı. Dudaklarına eğildim. Dudaklarında hayat buluyordum, ayrılmak istemiyordum oradan.

"Mahvediyorsun beni Beomgyu."

Sözler ağzımdan istemsiz çıkıyordu. Ne dediğimi gayet iyi biliyordum ama sarhoş gibiydim. Beomgyu'nun dudakları beni dağıtıyordu. Fazla ileri gitmemek için tamamen ayırdım dudaklarımızı.

"Buradan nasıl gözüktüğünü anlatabilsem keşke Yeonjun. Sanat eserine bakıyorum sanki."

Gülümsedim. Onun kendisinden haberi yoktu ki. Olsa öyle bir cümle kuramazdı.

"Sensin sanat eseri. Güzelim benim, görsen keşke kendini."

"Utandırıyorsun."

Eğilip burnunun ucuna minik bir öpücük bıraktım. Kendimi yan tarafına bırakıp bedenimi ona çevirdim. O da bana doğru dönerken elimle önüne gelen saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdım.

"Utanırken bile dünyanın en harika şeyisin. Dünyanın sekizinci harikası, Choi Beomgyu."

Gülerek kafasını göğsüme yasladığında onunla beraber güldüm.

"Sen çok aşıksın bana he."

"Tarif edemeyecek kadar çok hem de."

Başını kaldırıp bana baktı. Gözlerindeki ifade değişmişti. Daha duygulu bakıyordu şimdi.

"İyi ki varsın Yeonjun. Ekstra bir şey yapmana gerek yoktu, varlığın bile beni çok mutlu ediyor."

"Deme öyle, her şeyin en iyisini hak ediyorsun sen. Ne yapmışım ki zaten, küçük birkaç şey."

Uzanıp yanağımdan öptü. Mutlu olmasını her şeyden çok istiyordum. Onun mutlu olması için her şeyi yapardım.

"Seni seviyorum sevgilim."

"Ben de seni seviyorum bebeğim. Uyuyalım mı bir-iki saat, ne dersin."

Başını salladığında battaniyeyi üstümüze çektim ve kolumu başının altına koyarak bana yaklaşmasını sağladım. Kollarımla onu sarıp sarmalarken belimde hissettiğim eliyle gülümsedim.



*choibeomm, sizi bir gönderide etiketledi.

*choibeomm, sizi bir gönderide etiketledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

36♥️     2💬

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

36♥️     2💬

choibeomm: ben dunyanin en sansli cocuguyum cunku sana sahibim

ch.yeonjun: her seyimsin

2002 || beomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin