Hyunjin sevdiği kızla bulaşacak diye sabırsızlanırken Minho ise sürekli sevgilisi Yuna'yla yazışır. Okulların açılmasına ise 3 hafta kalmıştı. Minho sevgilisiyle aynı okula gidecekti. Minho Hyunjin'i unutmamıştı, Hyunjin de Minho'yu. İkisi de birbirinin yaşayıp yaşamadığını bile bilmiyor ama bir gün birbirlerine kavuşacaklardı, buna eminlerdi. Hyunjin ve Minho çok eskiden bir arkadaşlık bilekliği takıyordu. Hyunjin'in bilekliğinde M, Minhonun bilekliğinde H harfi vardı. O bileklikleri o zamandan beri anı kalsın diye hala takıyorlardı.
Minho sevgilisiyle beraber denizin karşısına bakan bir bankta oturuyorlardı. Aradan yarım saat geçince Yuna artık gitmek istedi.
"Minho, artık gitsek mi"
"Tamam Yuna, nasıl istersen"
Minho Yuna'yı eve bırakmıştı ve sonra da kendi evine gitti. Hyunjin ise Lisa'yla buluşmak için yola çıkmıştı, arabayı bir yere park etti ve kafeye doğru yürüyordu. Yürüdüğü yer Minho ve Yuna'nın oturduğu deniz manzaralı bankın oralardı. Yürürken birşeyin üstüne bastı ve sonra eğilip o şeyin ne olduğunu baktı. Hyunjin durup öylece kaldı, sadece üstüne bastığı şeye bakıyordu... Bastığı şey onu 10 yıl önceye götürdü... O şey, Minho'nun H harfli bilekliğindendi...
Daha sonra Lisa da Hyunjin'le buluşmak için o deniz manzaralı yerden yürürken Hyunjin'i gördü, hala bilekliğe bakıyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After The Years | Hyunho (Texting ve Düz Yazı)
Random"İmkansız değil, birgün onu bulacağım. Hala yaşadığına eminim!"