10. Bölüm / Yeni Sene Yeni Çocuk

28 8 10
                                    

Lee Know artık mutsuzdu evet, mutsuz uyandı... İlk defa okula suratı asık bir şekilde gidecekti, hazırlandı ve okula doğru yola çıktı. Bilekliği ona uğur getirirdi, kaybettiği günden beri hiçbir şey iyi gitmiyordu. 10-15 dk sonra okula vardı. Lee Know ve 11-A sınıfındaydı. Sınıfa girdiğinde herkes ona "günaydın" dedi. Minho ise hiçbir şey demedi. Bir tek Yuna'nın yanı boştu, mecburen oraya oturdu.

Daha sonra hoca sınıfa girdi, "Günaydın gençler. Bugün sınıfımıza yeni bir öğrenci geldi" daha sonra hoca Hyunjin'e döndü, "bize kendini tanıtmak ister misin?"

Hyunjin tahtanın önüne geçti, "ben Hwang Hyunjin" dedi ve yerine oturdu. Bütün kızlar ona bakıyordu, hatta erkekler bile. Daha sonra herkes "benim yanıma otur!" diye bağırırken, hyunjin geçip tek oturdu. Yanına da çantasını koydu ki oturmasınlar diye. Hyunjin kızlara biraz soğuk davranıyordu, çünkü artık aşka inanmıyordu. Daha sonra zil çaldı, Lee Know teneffüste koridorda yürürken birine çarptı.

"Önüne baksana" dedi Minho.

"Ben miyim önüne bakması gereken?!"

Knowie sinirlendi, "Evet sensin!"

Minho'nun çarptığı kişi kahkaha attı, "Olaya bak ya, biri bana çarpıyor ve benim özür dilemem gerekiyor!" dedi ve arkasını dönüp gitti.

Lee Know tam gidip dövecekken birden duruyor, o kişinin eline odaklanıp kaldı. Elinde, Minho'nun kaybettiği bilekliğe benzeyen iki tane bileklik vardı. Ama hangi harfler olduğunu göremedi. Çarptığı kişi ise çoktan gitmişti. Lee Know o kişiye kafayı takmıştı. Dövmek için değil, kim olduğunu öğrenmek için. Onun hangi sınıfa gittiğini bile bilmiyordu, ama öğrenmek için elinden geleni yapacaktı

After The Years | Hyunho (Texting ve Düz Yazı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin