Hyunjin Lisa'yı hala görmüyordu, bilekliği odaklanmıştı.
"Hyunjin, neye bakıyorsun?" dedi Lisa
Hyunjin birden arkasını döndü ve Lisa'ya baktı. Çok durgundu, Lisa birşeyler olduğunu düşündü
"Hyunjin? Neden cevap vermiyorsun, birşey mi oldu?"
Hyunjin donuk bir şekilde Lisa'ya cevap verdi, "Hayır birşey yok. Ben iyiyim" dedi ve kafeye girdiler. Hyunjin ve Lisa kahve söylediler. Hyunjin bilekliği de yanına almıştı. Lisa kahvesini içiyor, Hyunjin ise bileklikle bakışma yarışması yapıyordu. İkisi de sessizdi, konuşmuyorlardı. Sonra Lisa sessizliği bozup birşeyler söyledi.
"Jinnie, iyi olduğuna emin misin? Kahveni bile içmemişsin, soğumuştur şimdi"
"Ha? Ben mi? Ha evet içmeyi unutmuşum" der ve kahveyi yudumlar.
"Hyunjin, bana birşey söyleyecektin?"
"Ha şey..."
"Ney Jinnie?"
"Off boşver söylemekten vazgeçtim"
"Ya ama Jinnie! Beni buraya kadar birşey söylemek için çağırdın ve şimdi söyleniyor musun..."
"Tamam..."
"Anlat hadi"
"Ben senden hoşlanıyorum ya..."
"Jinnie... Ben seni en yakın erkek arkadaşım olarak görüyorum... Ben başkasını seviyorum, özür dilerim..."
Hyunjin çok üzüldü, "Red yiyeceğimi biliyordum zaten, söylememeliydim" dedi ve kafeyi terk edip gitti.
Lisa Hyunjin'in arkasından seslendi, "Hyunjin! Gitme! Lütfen hala arkadaş kalalım! Ben senin gibi bir arkadaşı kaybetmek istemiyorum!"
Hyunjin Lisa'yı duymamazlıktan geldi ve gitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After The Years | Hyunho (Texting ve Düz Yazı)
Random"İmkansız değil, birgün onu bulacağım. Hala yaşadığına eminim!"