Stres tüm vücuduna yayılmışken günlerdir yaptığı gibi tekrardan telefonunun ekranıyla bakışıyordu Hyunjin.
Nasıl bir aptallıktı yaptığı ki, şifresini unutmuştu? Ama emindi değiştirmediğine. Hafızası kuvvetli olmadığı için hep aynı şifreyi yapardı. En fazla yer değiştirirdi.
Stresli bir şekilde son şansını denemek için parmaklarını ekrana yaklaştırdı. Bu seferde de yanlış yazarsa, telefon kilitlenecekti. Kilitlenmesi demek ise telefonu sıfırlatması gerektiği anlamına geliyordu.
Normal zamanda buna ihtiyaç olmazdı ancak geçenlerde indirdiği bir uygulama telefonunu kaybederse ve başkaları bilgilere ulaşmak için açmaya çalışırsa, üç denemenin sonunda bilgileri sıfırlamaya yönelik bir yazılıma sahipti.
İlk başta bunun gerçekliğine inanmamıştı ama aynı hatayı arkadaşı Jisung yaptığında tüm bilgilerinin gidişi onu da telaşa düşürmüştü.
Titreyen parmaklarını ekranda dolaştırmaya başlayıp son şansını kullandı. Çünkü açamasa da sıfırlatmak zorundaydı. En azından denemek istiyordu.
"00032025" rakamları bir bir girdikten sonra açılan ekran, stresten titreyen kalbine anlık bir duraklama ardından da rahat bir nefes bahşetmişti.
İlk işi uygulamayı silmek olduktan sonra telefonunu öpmüş ve hatırladığı için bir tur da aynadan kendine öpücük atmak olmuştu. Daha sonrasında ise sırada günlerdir interneti kapalı olan telefonunun internetini açmak vardı.
İnternetini açtıktan kısa süre sonra yağmaya başlayan bildirimler bir süreliğine telefonun akışını yavaşlatsa da kısa süre içerisinde kendine gelen telefon ile tüm her şeyi kontrol etmeye başlamıştı Hyunjin.
Arkadaşlarına güzel haberi vermek için gruplarına mesaj attıktan sonra diğer mesajları kontrol etmeye başladı. Gerekli gereksiz her türlü bildirimin içinden, tanımadığı bir numaranın ona atmış olduğu sayısız mesaj çekti dikkatini.
Arkadaşlarının bildirim panelinden gözüken alaycı tebrik mesajlarına dönmek iken planı, bu kadar mesajın sebebine olan merakı ağır bastığı için o işi ertelemişti.
Hızlıca mesajlara girdi ve 8 gün öncesinden başlayıp bir önceki güne kadar devam eden mesajlara göz gezdirmeye başladı.
0082-***********:
Ah şey,
Selam numara komşum.
Umarım bu uygulamayı kullanmayan birisisindir ve yazdıklarım bir günlük defteriymiş gibi sonsuzlukta kaybolur.
Kendi hatıralarımda olmasını istediğim gibi.
Bu arada, Minho ben.0082-***********, "Minho?" olarak kaydedildi.
🪽
basladik ben ve ben olarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lost, hyunho ✓
FanfictionBirkaç gündür telefonu kilitli olan Hyunjin, telefonunu açtığında bilinmeyen numaradan gelen mesajlarla karşılaşır. 🎶 lost by maroon 5