JennieHızlı adınlarla Lalisa'nın evine gidiyordum. Bugün yaptığı şeyler çok mantıksızdı. Yazdığı şeyler... Kai beni aldatıyor mu?
...
Sonunda Lalisa'nın evine gelmiştim. Hemen zile bastım. O kapıyı açana kadar sürekli zile bastım. En sonunda açmıştı.
"Neden açmıyorsun!?"
-Sana hesap mı vericem?
Hemen içeri girip kapıyı kapattım."Lalisa. Artık yeter tamam mı? Bana karışman hoşuma gitmiyor."
-Sana karışmıyorum zaten Jennie. Olması gerekeni yapıyorum.
Hala kapının önünde duruyorduk."Her şeyi biliyor musun? Kai gerçekten beni aldatıyor mu?"
-Kai denen adama güvenmen hiç hoşuma gitmiyor Jennie.
"Ne yani sana mı güvenicem?!"Dediğim şey ile suratı düşmüştü.
-Jennie sadece senin iyiliğini istiyorum. Neden anlamıyorsun?
Elimle yüzümü sıvazladım. Bu kız beni delirtmek istiyordu.
"Lalisa oturalım ve düzgünce konuşalım."Lalisa hemen salona gitti. Bende peşinden gittim. Koltuğa oturduğunda ben de yanına oturdum.
"Lalisa. Kai'nin beni aldattığını nerden ve kimden öğrendin?"
Telefonunu eline alıp bir şeyler yapmaya başladı. Telefon ekranını bana çevirdiğinde yüzünde olan bakışlarımı yavaşça ekrana indirdim. Görmek istemediğim bir şey vardı. Kai ile tanımadığım bir kız dudak dudağa idi.-Şimdi anladın mı?
"Bunları... Bunları sen mi çektin?"
Kafasını iki yana salladı.
-Bir arkadaş diyelim. Kai'yi sevmeyen bir
arkadaş.Hızlıca telefonumu çıkardım ve Kai'yi aradım.
Kai: Efendim Jennie?
Jennie: Sen tam bir orospu çocuğusun Kai. Ayrılıyorum senden. Tam bir şerefsizsin. Tiksiniyorum senden. Seninle çıktığıma inanamıyorum.Kai: Jennie ne di-
Telefonu suratına kapattım. Göz yaşlarım çoktan dökülmeye başlamıştı bile. Neden onun için ağlıyorum ki?Telefonu koltuğa bırakıp bende oturdum. Yüzümü ellerim arasına aldım. O sırada ellerimin üstünde Lalisa'nın ellerini hissettim.
Elleri yüzümdeki ellerimi indirdi ve bana baktı.
-Ağlama lütfen.
Daha çok ağlamaya başlamıştım. Neden böyle oluyor? Neden mutlu olamıyorum?Lalisa beni kendine çekip sarılmıştı. Tanrım... Kokusu...
Hem saçlarımı okşayıp hem sırtımı sıvazlıyordu.
-Jennie... Lütfen. Ağlamana dayanamıyorum.Yavaşça kafamı kaldırdım. Lalisa'nın gözlerine baktım. Tanrım çok güzel bakıyor. Ağzım yavaşça aralandı.
"Lisa... Hiç mi sevilmeyecek birisiyim ben?" dedim göz yaşlarım dökülürken.Lalisa yüzümü elleri arasına aldı.
-Böyle düşünme lütfen. Ben seni seviyorum.
Bana olan aşkını üçüncü kez belirtmişti.
"Gerçekten mi?"
Gülümsedi.
-Gerçekten. Gerçekten seni seviyorum.Belkide aradığım sevgiyi Lalisa'da bulacaktım. Ama hala çok saçma geliyordu. Lalisa neden beni seviyor ki? Nasıl aşık olmuştu bana?
"Lisa?"
-Efendim.
Elleri hala yanaklarımdaydı.
"Neden beni seviyorsun?"
-Neden sevmeyeyim?
"Sevilecek birisi olduğumu düşünmüyorum."-Böyle şeyler düşünme Jennie. Ben seni ilk gördüğüm andan beri seviyorum.
Gülümsedim. Kelimeleri beni rahatlatıyordu.
"Eğer seni seversem... Mutlu olur musun?"Sorduğum soru ile göz bebekleri büyüdü.
-Tabiiki mutlu olurum Jennie. O nasıl soru?
Yüzümü ellerinin arasından çıkardım ve omuz silktim.
"Bilmem. Başka soru gelmedi aklıma."
Güldü.
-İyi misin?
"Evet biraz daha iyiyim. Sayende."Onunla konuşmaktan memnundum.
Saate baktığımda gitmem gerektiğini anladım.
"Şey... Ben gitsem iyi olacak."
-Tek gidebilir misin?
Kafamı aşağı yukarı salladım.
"Evet merak etme."
-Peki. Nasıl istersen.Kapıya doğru yürümeye başladım. O da arkamdan geliyordu. Kapıya vardığımızda ayakkabılarımı giydim ve ona döndüm. Gülümsedim ve ona sarıldım. O da sarılışıma karşılık vererek saçlarımı okşadı.
"Teşekkür ederim. Beni aydınlattığın için."
-Önemli değil Jennie. Sevdiğim insanlara yardım etmek iyi hissettiriyor.
Ondan ayrıldım ve kapıyı açtım. Kapıdan çıkıp bir iki adım attıktan sonra tekrar Lisa'ya döndüm. Bana bakıp gülümsüyordu. Bende gülümsedim. Hızlıca yanına gittim.Onu yanağından öptüm.
"Yarın görüşürüz."
Onun bir şey demesine fırsat vermeden hızlıca oradan uzaklaştım.Tanrım! Lisa'yı öptüm. Ellerim ile yanaklarıma dokundum. Ateş gibi yanıyordu.
Eve gidene kadar düşündüm. Lalisa'nın bana olan sevgisini. Sanırım o benim için doğru kişiydi ve onu sevmek için çaba göstereceğim. Buna emin olabilirsin Lalisa.
________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Love | Jenlisa
RandomLisa Jennie'ye kırmızı gül vermek istiyordu. Peki ya Jennie? O ne istiyordu?