1 rész-Haza térés-

232 2 0
                                    

Sziasztok Amy Williams vagyok jelenleg 20 éves.

Már a 2 repülőn vagyok mivel elég sokat kell Németbe utaznom. Nagyon várom hogy le száljak és hogy találkozzak legjobb barátnőmmel Tara-val.

Tara általános iskolás korom óta a legjobb barátnőm, mindig úgy választottunk tovább sulit hogy együtt járjunk. Tara egy nagyon jó lelkű lány. Mindet mindig együtt csináltunk, ott voltunk egymásnak ha valami baj volt. Mindenki utált minket a stílonk miatt és a személyiségünk miatt amit mai napig nem értek. Fura, amíóta "híresebb" lettem azóta én vagyok a favorit. Igen hát én és Tara alapítotunk egy bandát és közösen választottunk nevet aminek Monster lett a neve.

Sajnos egy idő után megszünt, nagyon hosszú story ezért nem nagyon szeretném rá szánni az időt. Miután megszünt a bandánk azután el keztem modelkedni. Tara nem nagyon szeretet volna így ő mást választot. Mai napig ezt csinálom és szeretem is. És a modelkedésem miatt kellet el utaznom 4 évre. Most viszont már végre haza térek.

Éppen a gépről szállok le és rohanok a legjobb barátnőmhőz.

-Hát sziaa, nagyon örülök hogy vissza jöttél-Mondta Tara miközben elváltunk egymástól.
-Jaj ne is mond, nagyon hiányoztál-Mondtam közben kifelé tartottunk.

Be pakoltam a csomag tartóba majd haza felé vettük az írányt.
Amikor haza értünk akkor ki pakoltam majd be vittem a szobámba és ott is ki pakoltam. Ezután át öltöztem valami kényelmesbe majd le mentem Tara-hoz.

-Egyébként Amy?
-Tessék?
-Hát tudod van egy fiú akivel nagyon jó barát...most mivan?-Kérdezte felhúzot szemöldökkel.
-Csak barátok mi?
-Igen Amy még igen
-Oh szóval csak még
-Jó inkább rá térek a lényegre, tehát ennek a fiúnak van egy bandája Tokio Hotel a nevük
-Érdekes egy név de még nem hallotam rólúk
-Szóval holnap ha jó neked akkor szeretnélek be mutatni nekik
-Jó jó persze, benne vagyok-Mondtam nagy mosolyal.
-Okés, el megyünk fagyizni-Kacsint rám.
-Juj dee

Ezután el is mentünk, a fagyizás után még el mentünk shoppingolni majd haza. Mivel már elég későre járt így én elmentem szússzantani majd aludni.

-------------------------------------
Nó hát sziasztok, egy újjabb soryval érkeztem nektek. Mivel hogy eddig csak Bill-es storyk vannak így hoztam egy Tom-osat is. Igaz már van egy de nem való színű hogy azt fogom fojtatni ezért ezt hozztam most. Hamarosan hozom a 2 részt addig is puszaa❤️🫶🏻

Titkos románc /Tom Kaulitz/Onde histórias criam vida. Descubra agora