Reggel felkeltem és rá nèztem a telefonomra ami 10:50 mutatott. Kicsit furcsáltam mivel nem vagyok az a sokáig alvó típus. Ki keltem az ágyból és a szekrènyemhez mentem.
Ezután be mentem a fürdőbe s fogat mostam, majd megcsináltam a sminkem ami egy szempilla spirál, tús ès highliter-ből ált. Amikor kèsznek nyílvánítottam magam le mentem a konyhába ahol a barátnőm valamin ügyködött.
- Reggelt -Ültem le a pulthoz.
- Neked is Am -Fordult hátra mosolyogva.
- Mi jót csinálsz?
- Rántottát -Mondta.
- Jujj, már farkas èhes vagyok -A reggelinket beszèlgetès közben el fogyasztottunk.
Tom-tól kaptam egy üzenetet miszerint este 20:00 értünk jön. Én erre csak mosolyogtam amit a barátnőm észre is vett.
- Min mosolyogsz ennyire? -Kérdezte a barátnőm miközben fel-le húzgálta a szemöldökét.
- Ja csak Tom írt -Mondtam egy kicsit elpirulva.
- Tetszik neked, mi? -Mondta miközben meg bökdöste a vállam.
- MI? nekem? dehogy is -Mondtam még pirosabban.
- Túl jól ismerlek, na hadd nézzem mit írt -Mondta majd kikapta a telefont a kezemből.
- Jujjj, még szívecskét is tett az üzi mellé, biztos bejösz neki -Mondta miközben még mindig fel-le húzogata a szemöldökét.
- Jaj add már vissza -Az arcom most olyan piros lett mint a paradicsom.
(Time skip)
Már kész lettem a zuhanyzással és épp most a gardrobom előtt állok és nézem hogy mit vegyek fel. 10 perc válogatás után találtam egy rózsaszín dobozt a szekrény alján. Kivettem és amint kinyitottam láttam hogy egy csoda szép fehér ruha volt benne.
(Ezt képzeljétek el.)
Ezt még anyukámtól kaptam mielőtt elhunyt....Emlékszem arra a napra amikor ide adta, redetileg a születés napomra akartam fel venni de pont egy nappal azelőtt kaptam a hírt hogy anyukám balesetet szenvedett...Nagyon rossz nap volt az, így azt azota elő sem vette de most ez tökéltes lesz. Miután fel vettem a ruhámat elkezdtem megcsinálni a hajam. Igazából csak kifésültem és kivasaltam, sminknek pedig csak egy szempilla spirált tettem fel és egy átlátszó szájfényt.
Cipőnek pedig ezt választottam hozzá. Bele néztem a tükörbe és egyszerűen el állt a szavam. Most kivételesen azt mondom hogy gyönyörű vagyok és anyát látom magamban.
Miután késznek nyilvánítottam magam le mentem a lépcsön ahol már Tara,Tom és Bill várt rám. Amikor halloták hogy jövök le a lépcsön mindenkinek a szeme rám szegeződött, Tom-nak el állt a szava amikor meglátott.
- Wow Amy, tiszta anyukád vagy, nagyon gyönyörű vagy -Mondta Tara.
- Köszönöm -Lágyan mosolyogtam. Tom folyamatosan engem nézett, még mindig nem tudodt megszólalni.
- Fiúk és lányok, akkor indulhatunk? -Törte meg a csendet Bill. Mindenki csak bológatott.Tom beült a volán mögé én pedig az anyos ülésre, Bill és Tara pedig hátra.
- Egyébként gyönyörűen nézel ki -Mondta Tom egy kicsit kipirulva.
- Köszönöm, de te sem panaszkodhatsz -Kuncogtam el magam amitől ő csak elmosolyodott.
20 perc kocsikázás után oda is értünk. Tom kiszált átt jött a másik oldalra majd kinyitotta nekem az ajtót. Amikor kiszáltam egy csomó paparadzzó volt minden hol. Tom át karolta a derekam és úgy mentünk be. Nagyon sokan voltak és a zene csak úgy üvöltött, volt egy kanapé ahova mi le is ültünk. A kedvenc zenénk kezdet el szólni amit Tamarával egyszerűen imádunk (Rihanna-Don't stop the music).
- Úristen Amy, gyere muszáj táncolnunk -Mondta majd megfogta a kezem és a tánc parketre húzott.
El keztünk a csípönket jobbra-balra mozgatni a zene ritmusára, amikor a kanapé felé néztem azt láttam ahogy a két Kaulitz minket néz és harapdálják az ajkaikat. Annyira bele merűltem a táncba hogy észre sem vettem hogy két kéz megfogja a derekam. Megilyedtem hogy ki az így megfordultam és nagy kő esett le a szívemről amikor Tom-ot láttam.
- Nagyon jól táncolsz el kell hogy mondjam -Súgta oda nekem majd egy enyhe puszit adott a nyakamra.
- Köszönöm -Mondtam majd két kezemet a nyaka köré fontam ő pedig a két kezét továbbra is a derekamon dartotta és még közelebb húzott magához. De hogy milyen mámorító illata van, mm.
Egyszer azt veszem észre hogy Tom ajkai az egyémen vannak és szenvedélyesen csókolozunk. Olyan méz édes ajkai vannak, egyszerűen imádom.
Lehet kezdek bele szeretni Tom Kaulitz-ba...
YOU ARE READING
Titkos románc /Tom Kaulitz/
RomanceAmy Williams 4 èvig távol volt barátnőjètől a modellkedès miatt. Amikor vissza utazik nem is sejti hogy mi vár rá. Mindenki azt hiszi hogy a lány ès Tom együtt vannak ès ezt el titkolják. Tom bele szeretett a lányba viszont èrzèseit nem mutatta ki...