11 rèsz -Csodás éjszaka-

53 4 0
                                    

Ahogy Tom házába èrtünk, egyből a falhoz nyomott ès szenvedélyesen megcsókolt amit èn viszonoztam. Majd felvett az ölèbe èn pedig a dereka köré fontam a lábaim, majd a csókot meg nem szakítva felvitt a szobájàba. Ahogy felèrtünk, Tom a lábával bezárta az ajtót magunk mögött majd óvatosan letett az ágyra ő pedig rám mászott.

Miközben szenvedélyesen csókoloztunk, a kezei felfedeztèk testem minden egyes porcikáját. A számról áttèrt a nyakamra amit eleinte csak lágyan csókolgatott majd elkezdte harapni ès egy-kèt foltot hagyott. Egyszer csak megált ès rám nèzett.

- Biztos akarod? -A szeme tele volt vággyal ami tükrözte az enyèmet.

- Igen, biztos -Mondtam magabiztosan.

Megint megcsókolt ès az egyik keze a combomat fürkèzte ès egyre beljebb ment. A másik keze pedig a hátamnál volt ès elkezdte kicipzározni a ruhámat, amikor sikerült neki, le vette majd a szoba másik végébe dobta. Mivel a ruha alatt nem volt rajtam melltartó így már csak a fehèrneműm maradt rajtam. Tom megtörte a csókot majd levette a pólóját és felfedte izmos testèt amitől èn beharaptam a szám.

- Tetszik amit látsz? -Kèrdezte miközben kajául vigyorgott.

- Uhum, nagyon is -Mondtam majd ő ismèt megcsókolt amit viszonoztam.
A vágyaink minden csókkal ès èrintèsel egyre erősebb egymás iránt, minèl jobban akartuk egymást. Le nyúltam Tom nadrágjához majd elkezdtem ki csatolni az övèt.

Már minden ruhánk a földön hevert ès vágyaink mèg erősebbek egymás iránt. Tom kivesz a szekrènyből egy óvszert majd a fèrfiasságára helyezi.

- Szólj ha fáj vagy ilyesmi, mert nem akarok fájdalmat okozni -A válaszomat nem várva meg belèm jöt amitől fel nyögtem. Elkezdte lassan mozgatni bennem.

- Ez eddig jó? -Kèrdezte miközben csinálta.

- Igen..csak csináld...

Eleinte csak lassan csinálta hogy megszokjam a mèretèt majd elkezdte gyorsabban csinálni.
Már csinálhattuk vagy 1 órája amikor tövig belèm nyomta a farkát és akkorát nyögtem hogy majdnem síkitás lett belőle. Tom egyre vadabbúl ès gyorsabban csinálta ès már rendesen az ágy is nyikorgott.
Amikor mind a ketten elèlveztünk akkor Tom ki húzta belőlem majd a használt óvszert a kukába dobta ès vissza feküdt mellèm s ránk húzta a takarót.

- Nagyon szeretlek hercegnőm -Mondta miközben megpuszilta a fejem bubját.

- Èn is tèged èdes -Mondtam lihegve ès a fejemet Tom mellkasára tettem. Mèg adtunk egymásnak egy-kèt csókot majd össze bújva elaludtunk.

Másnap az ablakon besugárzó reggeli napfènyre èbredtem. Lassan ki nyitottam a szemem ès láttam hogy Tom rajtam szunyókál ès a karjai át karolják a derekam. Olyan èdesen ès ártatlanul aludt rajtam hogy nem volt szívem felèbreszteni, így inkább vissza aludtam.

<Tom szemszöge>

Amikor felkeltem láttam hogy Amy mèg bèkèsen aludt hozzám bújva. Adtam egy lágy puszit a homlokára majd óvatosan ki keltem az ágyból ügyelve arra hogy ne èbresszem fel. Felvettem a boxerem majd a konyhába indultam, közben a tegnapi szenvedèlyes estènkre gondoltam.

- Reggelt, Bill -Mondtam miközben a pulthoz sètáltam.

- Reggelt, milyen volt a randi? -Kérdezte miközben a kenyerèt kente.

- Nagyon jó volt -Mondtam vigyorogva miközben a hűtő-höz mentem.

- Hallottam -Mondta miközben a szemöldökét fel-le húzogatta.

- Hangosak voltunk?

- Az nem kérdés, az ágy nem tört össze alattatok? -Kérdezte nevetve mire én is nevettem.

<Amy szemszöge>

Amikor ismét kinyitottam a szemem akkor Tom már nem volt mellettem. Felültem és nyújtozkodtam majd kikeltem az ágyból és akkor jöttem rá hogy még mindig mesztelen vagyok. Így hát fel vettem a fehérneműm és Tom egyik nagy pólóját. Mentem le a lépcsőn és pont hallottam a két ikernek az egyik beszélgetését.

- Hangosak voltunk?

- Az nem kérdés, az ágy nem tört össze alattatok? -Kérdezte Bill nevetve mire Tom is elnevette magát.

Én csak kuncogtam Bill megjegyzésén majd a konyhába mentem és megöleltem a szerelmemet hátulról.

- Mmm, jó reggelt nyuszim -Mondta rekedt hangon s felém fordult.

- Neked is édesem -Mondtam miközben a karjaimat a nyaka köré fontam.

- Hogy aludtál, baby? -Kérdezte miközben elkezdte csókolgatni a nyakam.

- Mmm... nagyon jól -Mondtam félig suttogva.

- Örülök neki -Mondta majd szenvedélyesen megcsókolt és közben a fenekemet markolászta.

- Khm... fiatalok, ha lehet akkor a szobában csináljátok -Szólt közbe Bill mire bele kuncogtam a csókunkba.

- Talán majd reggeli után -Kacsintott rám Tom majd rá csapott a fenekemre.

Tom csinált reggelit amiben én is segítettem neki. Reggeli után fent össze bújva néztünk filmet de a közepénél meguntuk ezért rosszalkodtunk egy kicsit.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 02 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Titkos románc /Tom Kaulitz/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora