2 Rész-Első pillantás-

166 4 0
                                    

Másnap reggel az èbresztőmre keltem amit nem tudom hogy mièrt hisz szombat van. Na mindegy is, mivel nem tudtam már vissza aludni így úgy döntöttem hogy fel öltözöm ès eszek valamit.

Így is lett,le zuhanyoztam meg mostam az arcom majd a gardrobom-hoz siettem.
Egy szürke baggy jeanst vettem föl amin voltak keresztek,felülre pedig egy ilyen hosszújú felsőt aminek V dekoltázsa volt. Így kell elképzelni:

Le mentem a konyhába majd csináltam egy avókádó krèmes szendvicset majd azt el is fogyasztottam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Le mentem a konyhába majd csináltam egy avókádó krèmes szendvicset majd azt el is fogyasztottam. Ki akartam menni cigizni de rájöttem hogy nincs,ezèrt el megyek venni. Sokan azt hiszik rólam hogy nem dohányzom,ez így is volt 13 èves korom-ig. A szüleim nagyon veszekedtek amitől èn nagyon megijedtem ès fèltem hogy apa bántsa anyát. Amikor már el halkultak akkor gondoltam le megyek egy pohár vízèrt mert szomjas voltam. Le mentem a konyhába majd a szekrènyhez ès ki emeltem egy poharat,vagyis csak emeltem volna... Mert a pohár nyílván a szekrèny leg hátulján volt így előtte ki kellett vennem egy tányèrt de véletlenül a tányèrral le vertem egy poharat... Aztáln apám ordibálva jött felèm hogy 'MIT CSINÁLTÁL TE KURVA' mondtattal majd meg látta hogy mi is történt,èn remegő hangon mondtam hogy bocsánat de ő mèrges volt ès a düh csak úgy ègett a szemeiben ezèrt meg pofozott majd belèm álítot egy szilánk darabot ami nagyon fájt.... Mèg aznap este ki szöktem, ès a nagyihoz futottam megállás nèlkül. De amikor be èrtem nem hittem a szememnek...a nagyim ott feküdt egy vèrtócsába... Èn csak a földre rogytam ès csak sírtam ès sírtam...  A mentők be vitték a nagyit ès engem is,a sebemet össze varták de a nagyit sajnos már nem tudták meg menteni. Ezután kezdődött a depresszióm..el kezdtem vágdosni magam ès a cigit is ki probáltam. Már ma már nem szoktam annyit csak ha szükséges.

A boltba be èrve csak egy fekete afró fonatú fiút láttam aki amikor be èrtem vègig bámult többször is de nem vettem rá sok figyelmem. Le vettem a polcról ami kellett majd a pulthoz mentem.

-Ezeket szeretnèm-Mondtam közben le raktam a cuccokat.
-Ritkán találkozók ilyen gyönyörű szèpsègekkel a boltba mint te-Kacsint rám a fèrfi a pultból.
-Na ide figyel kis csíra, nem romantikázni jöttem hanem vásárólni  úgy hogy szàmold ki szèpen hogy mennyi vagy húzzok a picsába-Momdtam egy gúnyos mosoly kíséretében.
-Jólvan na, 25€ les-Mondta flegmán. Èn pedig oda adtam neki majd el tettem a dolgokat.

Ki èrve a boltból egy 5 lèpèst se tettem meg de valaki utánam szólt.

-Hè!-Szólt utánnam a fiú a boltból.
-Igen?-Nèztem rá kètdően.
-Jól ki osztodtad a Passat
-Öhm kösz?!-Mondtam. Mentem volna el de még ragadta a kezem.
-Ezt had adjam oda-Nyújt át nekem egy cetlit.
-Ezt mi?
-A teló számom, ha van kedved akkor csörögj rám-Kacsint rám.
-Nem lesz de köszcsi-Mondtam majd el mentem.

--------------------------

Nó hát sziasztok, egy kicsit rövid lett de se baj majd a kövi hosszabb lesz.
Puszi:V ♥️🫶

Titkos románc /Tom Kaulitz/Where stories live. Discover now