1.6

276 28 55
                                    

Horus hülyalı bir şekilde Seth'e bakarken der "Şu ana kadar gördüğüm en gerçekçi halüsinasyon ama kesinlikle çok güzelsin ... "

Seth birkaç saniye kaşlarını çatarak sinirli bir şekilde baktı "Hacı bak -"

"Ha Seth sensin tamam . Anladım şu an, bir an yumuşak bakınca şey oldu "

Horus anlayış ile kafasını salladı, kafasını yere eğdi ve ayaklarına baktı . Seth ona bir aydınlanma gelmesini bekler.

Aradan geçen sessiz birkaç saniye sonra Horus derin bir nefes aldı. Ardından gözleri irice açılırken derin nefesler alır.

Kafasını hızla kaldırırken tiz bir sesle çığlık attı "AAAĞHH"

"BAĞIRMA LAN PİÇ"

"SETH ! HAAA !?! "

" SANA BAĞIRMA DEDİM "

Horus'un anı heyecan ve mutluluk yüzünden gözleri dolarken Seth'e yumuşak bir şekilde baktı. Ardından elini yavaşça kaldırdı ve Seth'in yanağına koydu .

"Gerçekten gerçeksin ? ... "

Sesi az önce bağırmasına tezat çok kısık ve kırılgan çıktı. Ardından olumsuzca kafasını üzülerek salladı. Horus, Seth'in yüzündeki eli ile Seth'in hafif hafif yanağını okşadı.

"Lütfen ... Lütfen gerçek ol . Ciddisin de ? Eminsin de ? "

Seth, Horus'un umutlu halini görünce içi acıdı "Horus ... Ben... Belki çok ergen liseli bir tabir ama ben senden çok hoşlanıyorum "

Horus istemsizce hafifçe güldü. Ardından kollarını Seth'in vücudu etrafına sardı ve onu kendine doğru çekerek sıkıca sarıldı.

Seth de sarılmasına karşılık verdi . Bir birine sarılarak öylece kaldılar. Konuşacak cümleyi geç bir kelime bile akıllarına gelmiyordu .

Alkol Seth'in bünyesine etki etmeye başlamıştı .

"Uykum var ..." Seth kısık bir sesle der . Ama geri çekilme namına hiçbir hareket yapmaz aksine sanki mümkünmüş gibi Horus'a daha da sokuluyor .

Horus yavaşça geri çekilip bir şey söylemeye yeltendi ama Seth buna izin vermeden ona tekrar sıkıca sarıldı.

- Hayır... Gitme

Horus hafifçe şaşırarak birkaç saniye öylece durdu ardından sakince gülümsedi. O da Seth'e sıkıca sarılırken Seth'in sırtını destek verircesine patpatlar .

"Bir yere gitmiyorum ki Seth . Zaten sen de gidemezsin artık. Sevgilimin bu saatte sarhoş bir şekilde dışarıda olmasına izin vermeyeceğim "

"Sevgilin mi ? O kim ?" Seth sanki kıskanmış bir şekilde der. Bu sırada hafifçe geri çekilip Horus'un yüzüne bakar . Horus dayanamaz ve kahkaha atar .

"Sen sabah bir ayıl . Tanıştırıcam ben sizi "

Seth şüphe ile gözlerini kıstı ve yavaşça başını olumlu anlamda salladı.

"Ama sen hani beni seviyordun ?"

"Hala seviyorum hem de çok"

Seth şaşkın küçük bir nida çıkardı. Ve kaşlarını çattı. Kafası karışmış görünüyordu ama çok şirindi .

Ağzını birkaç kez konuşmak için açıp bir şey söylemeden geri kapadı. Ne söylemesi gerektiğini bilmiyordu . Sonra umursamıyormuş gibi omuzlarını silkti . Kafasını Horus'un göğsüne koydu . Ve uykulu bir şekilde mırıldandı "Uykum var..."

Horus kendini tutamadan tekrar kahkaha attı "Al işte başa döndük"

Ardından Seth'in siyah saç boyası solmaya başlamış saçlarını okşadı "Benim yatağımda benimle uyuyabilir misin Seth ?"

"Uyurum tabii ki . Ben niye beceremiyeyim ki uyumayı ?Kapatırım gözümü uyurum "

Seth mırıldanarak uykulu bir sesle konuştu. Ayakta uyuyor gibiydi . Ağırlığını git gide Horus'a veriyordu.

Horus daha fazla konuşmaya gerek olmadığına karar vererek Seth'e sarılmayı bıraktı. Ardından tek hamlede Seth'i kolları arasına aldı.

Ne olduğunu anlamayan Seth garip anlaşılmaz homurtular çıkardı ve konuştu " Ahhğ neh ? Uçuyorumm "

"Evet Seth, uçuyorsun "

Horus yavaşça ve dikkatlice yatak odasına taşıdı. Odası hiçbir şey yok denecek kadar sade idi .

Horus bir şekilde örtüyü kaldırıp Seth'i yatağa koymayı uzun uğraşlar sonucu başardı. Çünkü Seth şu an cadı kazanına atıldığını düşünüyordu . Horus zar zor Seth'i güvende olduğuna ikna etmişti.

Ardından vakit kaybetmeden Seth'in yanına uzandı . Tereddüt etmeden Seth'i yine kolları arasına çekti.

Seth'in alkol kokusunu umursamadan ona sarıldı . Seth çok geçmeden Horus'un göğsünün üzerinde uykuya dalmıştı.

Horus gözlerini kapatarak Seth'in nefes alış verişini dinledi . Sadece yanında olması ve kollarında olmasından dolayı huzurlu hissetti .

Artık Seth ile bir ilişki içerisinde olduğu gerçeği kafasına dank etmesiyle birkaç saniye nefesini tuttu . Sonra yavaşça geri verdi .

Mutluluktan ne yapacağını bilmiyordu . Seth'i rahatsız etmemek için yapabileceği tek aktivite olan tavana bakmaktan başka çaresi yoktu ve öyle de yaptı.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

600 kelimelik mis gibi bölüm ağa.

Yani fizik sınavım var yarın. Bu bilgiler çok işime yarayacak.

Ayh bir de ben bir tane bxb kitabı yazmaya başladım tastlakta . Semeciğime (bir tık bad boy olur kendileri) İngilizce bir isim önerirseniz çok hayra geçer

Herkes Sethe aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin