Horus-Seth özel mesajlaşma
Şahincim
Seth bilerek mi yapıyorsun yoksa gerçekten de mi işin var .Siz
Tabiki gerçekten de isim var gerizekalı.
Sekhamet bile çalışıyor.
Ra'nın kamptan sonra herkesi bu denli çalıştırması beklenen bir şeydi .Şahincim
Oha üç cümlede sadece bir tane küfüre yakın cümle kullandın!
Seth yoksa Anubis seni kaçırdı mı???Siz
Devrik cümlede üstüne yok seni aptal Ve hayır
TABII KI DE BENI KIMSE KAÇIRMADISiz
E o zaman bana neden kötü davranmıyorsun ?
Kamptan beri böylesin?
Bana kızgın mısın ?
Küs müyüz?Siz
Ben beş yaşında değilim ?Sana karşı bir şeyim yok
Şahincik
Bence varSiz
Hayır yokŞahincik
Var !Siz
Yok lan oruspu çocuğuŞahincik
Tamam kesinlikle yok
Bu hiddetle yazmak yerine yüzüme söyleseydin bir an gerçekten öyle miyim diye düşünürdüm...Siz
|E öylesin zaten-|
|Hayır Seth etik kurallarını bu kadar aşma sen iyi birisin-|^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Seth tam gerçekten de cevap vereceği sırada kapısı tıkladı .
"Içeri gel ."
Sakin bir tonda dedi . Ve içeri Anubis giriyor "Seth bu dosyalar üzerinde birlikte çalışmamız gerekiyor Ra söyledi."
Bir sandalyeyi Seth'in sandalyesinin yanına koyuyor oturuyor.
"Dibimde oturmana ve kişisel alanımı ihlal edebileceğine dair izin verdiğimi hatırlamıyorum seni küçük bok . Lütfen hayati faaliyetlerine benden uzakta devam ettir . Yoksa benim yanımda daha fazla hayatta kalamazsın "
Seth tek nefeste hafif siniri ve psikopatlığı ile konuşuyor. Anubis yutkunuyor . Ve bir süre hareket etmeyip düşünüyor.
"Ne oldu seni boğarsam kaç saniye dayanırsın onu mu hesaplıyorsun ?"
Seth ayağı ile Anubis'in sandalyesini ittiriyor ve dosyaları incelemeye başlıyor.
Anubis umursamadan sandalyesini Seth'inkine öncekinden daha yakın bir şekilde koyuyor .
Seth psikopat gülümsemesi ile içindeki sinir krizini yatıştırmaya çalışıyor .
"Hadi bu işi çabucak bitirelim ki senden kutulayım Anubis ..."
"Ne sebep oldu ? ..."
Seth ona anlamayarak baktı " Ne demek istiyorsun ?"
"Benden bu kadar uzaklaşmana ne sebep oldu ? Söyle söz veriyorum düzeltirim "
Seth o an fark etti . Anubis'e eskisi gibi davranmıyordu . Hatta ona diğerleri gibi davranıyordu . Bunun sebebini kendisi bile tam olarak bilmiyordu . Seth ne cevap vereceğini bilemiyordu. Öylece durup onun yüzüne bakarken düşündü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herkes Sethe aşık
FanfictionEnnead teaxing !!Uyarılar !! A1 Türkçe Konuşmadan çok küfür Gaylik Mallık