1.7

81 12 26
                                    

Seth uyandı . Nerde olduğunu anladı . Dün geceyi hatırladı ve şu an Horus'un sıratına boş boş bakıyordu.

"Seth artık bir şey söylesen ? "

Seth olumsuz bir homurtu çıkarıyor ve sırtını Horus'a dönüp yorganın altına giriyor.

"Pişman mı oldun ne yani ?" Horus endişe ile soruyor.

"Yok ... Sadece bunun olmasını beklemiyordum..." Seth kısık sesle diyor.

"Amca teklifini çoktan ettin ve ben kabul ettim. Hiçbir şey olmamış gibi davranmamı istemezsen anlarım ama bunu yapamam ve-"

"O değil salak . Ben sevişiriz falan sandım ."

Ortamda garip bir sessizlik oluyor. Seth söylediği şeyden utanıyor.

"Zamanım olmadı yoksa affetmezdim . Benim fırsat kaçıran ezik biri olduğumu düşünme ." Horus alayla kendinden emin bir şekilde cevap veriyor. Kollarını Seth'in etrafına sarıyor.

"Birader hemen şey yapma sen de.  Ben dün gece için dedim onu. Şu an elimde olsa temas ettiğimiz yüzeyleri ayırım ama maalesef ki uçamıyorum."

Seth gıcık olmuş bir şekilde diyor ve kendisine sarılan Horus'u hafifçe ittiriyor. Horus komik bir şekilde ağlak bir mızmızlanma sesi çıkarınca, Seth ona dik dik bakıyor.

"Ne var ya ? Artık sevgiliyiz biz . Alış fiziksel temasa. "

"Horus battaniyenin altına baksana ."

Horus ikiletmeden Seth'in dediği şeyi yapıyor "Ne var ki- ? ..."

Ardından Horus bıkmış bir şekilde iç çeker ve battaniyeyi geri indirirken Seth'in yüzüne ciddi bir şekilde bakar.

"Seth ben ciddi konuşuyordum sen niye bana nah çekiyorsun ki şimdi yani ."

Seth ise kendini tutamadan eğlenerek güler. Seth'in gülüşünü gören Horus'un dudaklarında ufak bir gülümseme beliriyor.

Seth gülmesi bittikten sonra iç çeker ve düşüncelerini bir araya getirdikten sonra konuşmaya başlar.

"Ya tamam çok birden bire sevgili olduk . Ben alışkın değilim ki . Bana biraz zaman ver tamam mı? Duygularımdan emin olduğum an kapına sarhoş kafayla geldim . Yanlış anlama pişman değilim ama yine de yavaş ilerliyelim. Olur mu?"

Seth tepkisini görmek için temkinli bir şekilde Horus'un yüzüne bakar. Horus oldukça sakin görünüyordu .

"Seth seninle olmayı ummaktan başka bir şey yapamazdım ki ben. Bu an bile benim için bir veli nimet ."

"Eee ? Bana edebiyat yapma ."

" Ya sen yaparken iyi ben yaparken mi kötü?"

Seth, Horus'a yandan bir bakış atıp tam ağzını açacakken Horus onu durdurur.

"Tamam aşkım sen haklısın."

Seth panik olmuş bir şekilde Horus'u tekmeliyor ve tekmeliyor. Bu Horus yataktan düşene kadar devam ediyor.

Horus yerde sırt üstü yatarken başına gelenleri sindirmeye çalışıyordu . Ellerini başının altına yastık olarak koyup yatağın ucundan kendisine bakan Seth'e olabildiğince şirin bir şekilde gülümser.

"Seth ... Sen sana aşkım dedim diye bir şey oldun sanki ?"

"Bir insanın iftira atarken biraz yüzünün kızarması lazım ama sen pişmiş kelle gibi sırıtıyorsun !"

"Tabii benim senin kabul etmeni beklemem hata zaten ."

Seth sadece kaşlarını çatarak Horus'a dik dik bakar. Horus doğrulacağı sırada da Horus'un başını hafifçe yere doğru itiyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Herkes Sethe aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin