Episode 2

45 5 0
                                    

Merhabalar yine birlikteyiz yeni bölüm ile birlikte umarım beğenirsiniz. 🥺🥰😇❤️💖🙈❤️🤭💞🤍🌼💟😘😍🍯 OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ!! ❤️


                                                   GEÇİCİ SINIF GURBU

JUNGKOOK : Arkadaşlar hocanın fermuarı açık bsnnsjjnsn

TAE HOCA: Gel kapat.

JUNGKOOK : Hocam ne lan bu sınıf gurbuymuş !! 

TAE HOCA : çabuk buraya gel JEON JUNGKNGKOOK : TAMAM HOCAM


                 TATLILAR GURBU ❤️🍯😍😘💟🌼🤍💞🤭🙈💖😇🥰🥺

JUNGKOOK : Arkadaşlar sıçtım 😭

JİMİN : yine ne yaptın JK 

YOONGİ : jungook iyi misin ne oldu 🥺 ki


"Jungkook kalkıp taehyung'un yanına gitti. Ah tam bir rezal et bu diye düşünüyordu."

Taehyung : Jungkook telefonunu bana ver. Bugün benim dersim' de telefon yasak sana

Jungkook : hocam kusura bakmayın lütfen ben bir den şey olunca yani şey yaptım.

Taehyung : ne olunca? ne yaptın? Ah gerçekten benimle dalga geçiyordun hmm ...

Jungkook : Hocam ya ama gerçekten o an komik geldi.Bakın yalan söylemiyorum da gerçekten üzgünüm. 

Taehyung : peki jungook şimdi yerine geçebilirsin ders bitiminde telefonun senindir.

"Jungkook sırasında geçer."

Evet arkadaşlar sorusu olan yoksa serbestsiniz.

Sofia : hocam kız arkadaşınız var mı?  "Deyince bütün sınıf gelecek cevapa a odaklandı. "

Taehyung : hayır yok. Baştan söyleyeyim kızlar ilgimi çekmiyor. Ve özel hayatım sizi ilgilendirmez.

Mark : hocam gay miniz ? Söyleyin de sizin dersinize girmeyeyim eşcinsel öğretmen istemiyorum.

Taehyung : yerini bil mark! Ben sizin öğretmeninizim. Beni

m müzik öğretmenin olmamı istemiyorsan velini de al müdürün odasına gidin de yanlışlıkla benim olduğum sınıfa düşme malum gayim. 

"Bütün sınıf şaşkınlık içinde ikisini izliyordu taehyung ne kadar ciddi dursa da gözleri dolmuştu. Ve mark sinirle burnundan soluyordu. Her neyse arkadaşlar serbestsiniz. "


OKUL ÇIKIŞI ZİLLLLL DİN DON DİN DON 

"Ah sonunda eve gideceğiz. Jungkook sınıftan çıkmış yoongi'yi arıyordu onu bir çocukla konuşurken gördü ve yanlarına doğru ilerledi. " Hey yoongi ne yapıyorsun? Ah Jungkook selam sınıf arkadaşım zhang kendisi bu sene Çin'den Kore'ye gelmiş çok tatlı birisi sıra arkadaşım üstelik senin gelmeni beklerken onunla konuşuyordum ben de 🤍 oh anladım. Merhaba ben jungook yoongi'nin bebeklik arkadaşı tanıştığımıza memnun oldum. Merhaba ben de zhang yoongi sen den bahsetmişti . Ben de tanıştığımıza memnun oldum. Artık gitmem lazım görüşürüz. Görüşürüz zhang. 

"Jungkook yoongi'yi kolunun altına aldı demek ilk günden beni unutup arkadaş yaptın hiii ya ne alaka ben bebeklik arkadaşımı hiç unutur muyum canım benim. Deyip Jungkook'in yanaklarını sıktı." Öhö öhö !! Ben de buradayım yanlız. Selam jimin kusura bakma konuşmaya dalmışız.sorun değil hadi binin. Ve Jungkook sen guruba neden öyle yazdın ne oldu. Jungkook herşeyi anlatır. Ah dostum ciddi misin bu kadar salak olabileceğini hiç düşünmezdim. Hahahaha yoongi ve jimin gülüyordu. Haha çok komik dimi rezillik ya resmen. Of bu kadar kasma bir şey olmaz. Dedi jimin ve yoongi de jimine katıldı. 

Eee yoongi senin günün nasıldı? Çok iyiydi yeni bir arkadaşım oldu ilk günden. Adı zhang bu sene Çin'den Kore'ye gelmiş çok şeker 🍬 ya 🥺 jimin arabayı kullanırken kasıldı demek öyle ha güvenilir mi acaba ben de tanışmayım şu zhang mi ne onunla olur mu ? Yoongicim. Tabi ki hem Jungkook da onunla tanıştı. Evet iyi birisine benziyor jimin kibar bir çocuk. 

Sonunda eve gelmişlerdi. Hepsi kendi evinde kendilerini yatağa attı bugün ilk gün olduğu için ayrı bir yorucu geçmişti. 


Slm burda bitiriyorum. Umarım güzel olmuştur. Gelecek bölüm görüşmek üzere 😇🥰😘🍯💟🌼💞🤍❤️ OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ!!!

Taekook-BTS aşk bahçemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin