SLM ARKADAŞLAR KISA BİR ARADAN SONRA TEKRAR GELDİM YB İLE UMARIM BEĞENİRSİNİZ OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ!!! 💖🌼❤️🎉🥰🌈💟🤍💞😇😘🦋😍
Sakin olun Jin bey lütfen kusura bakmayın namjoon geliyor efendim. Ah kapa cenini apta çenen değil ellerin çalışsın hemen burayı topla. Tak tak (kapı çalar) gir. Namjoon hızlı hızlı nefes alıp veriyordu buraya koşarak geldi belli oluyordu. E-efendim ne o-oldu ? Jin anlına masaj yapıyordu sinirli bir şekilde, ne demek ne oldu sen neredesin ?! Ah efendim ben Kai beyin yanındaydım makyajının acil olduğunu ve benim yapmamı istediğini söyledi ben sizin yanınıza gitmem gerektiğini söylediğimde ise ben ona bir makyöz gönderdim demişti ben de Kai beyin makyajını yapmaya başlamıştım ta ki bir görevli sizin acil olarak beni çağırdığınızı söyleyen e kadar
Ah pekala deyip yerinden kalktı Jin ve namjoon' un tibinde bitip ince bileğini tutu ve sıktı namjoon ' un kulağına doğru sert ama alçak bir ses tonuyla sen benim makyöz'umsun sadece benim makyajımı yapabilirsin dedi. Sert bir şekilde ve geri çekildi namjoon'un sıktığı bileğini bıraktı ve yerine oturdu namjoon'un bileği çok açıyordu Jin den çekindiği bir şey diyememişti bileği kızarmıştı ve kesinlikle moraracaktı , Jin namjoon a hadi gel ve makyajımı yap artık dedi.
Namjoon acıyan bileğine rağmen zor da olsa jin' in makyajını yapmaya başladı Jin bunu fark etti ve namjoon'un bileğini bir sinirle sert bir şekilde sıktığı için pişman olmuştu niyeti namjoon'un canını yakmak değildi ama yanına makyaj için gelen kişinin namjoon değil de bir başkası olduğunu görünce namjoon'un da Kai ye makyaj yaptığını öğrendiğinde çıldırmıştı kendisinden başka birine ha asla kabul edilemez bir şeydi bu Jin için derin bir nefes aldı.
Üzgünüm namjoon canını yakmak istemiyordum aslında özür dilerim demek istesede kibiri yüzünden bunu yapmadı aksine, sağlık ekibinin yanına git bu şekilde iyi bir makyaj yapamazsın demişti. Namjoon duydukları ve yaşadıkları yüzünden gözleri dolmuştu, titrek bir nefes alarak fısıltı ile evet efendim üzgünüm deyip gitmişti. Namjoon'un hiçbir suçu olmamamsina rağmen canını yakmış ve özür dilememisti bu kadar mı kötüydü bu kadar mı sevmiyordu namjoon'u sanki namjoon ne yapmıştı ki saf bir şekilde sevmişti jni'i gizlice namjoon'un dolan gözlerinden yaşlar akmaya başladı içinden kendine kızıyordu aptal namjoon ne diye sevdin ki onu bak işte seni asla sevmiyecek üstelik canını yakıyor belki de senden nefret ediyordur. Düşündü namjoon o kadar mı çirkinim acaba benden nefret etmesine sebep olacak kadar.
Geçici sınıf gurubu Sınıf gurbu
Tae hoca: slm arkadaşlar müdür sınıflarınızı paylaştı
Bir dosya aç ✓
12 - D
Jungkook
Yoongi
Irene
Zhang
Ve diğer 16 kişi
Bu benim sınıfım sınıf öğretmeniniz benim arkadaşlar.
Irene: teşekkür ederiz hocam
Tea hoca: rica ederim
Yoongi: aaa Jungkook ve zhang aynı sınıftayız oleyy 🎉🥳
Zhang: ben de çok sevindim yoongicim 🌼
Jungkook: ah evet o veletler ile tek kalmak berbat
Tae hoca yeni bir sınıf gurbu açacağım çiçeklerim 🤍
Yoongi: Tamamdır hocam 😇
12-D sınıf gurbu 🤍
Katılımcılar
Taehyung💖
Jungkook
Yoongi
Irene
Zhang ve diğer 16 kişi
Okul da
Günaydın nasılsınız bakalım sınıfınzdan memnun musunuz? Diye sordu taehyung sınıf hep bir ağızdan evet dedi. Taehyung memnunca şirin ve içten bir şekilde gülümsedi ben de memnunum umarım hep böyle oluruz iyi anlaşacagımızı düşünüyorum. Sınıftan yakışıklı bir öğrenci hocam dersi siz anlatacaksınız tabi ki memnuzunz ve sizin gibi güzel ve kibar bir öğretmenimiz olduğu için çok şanslıyız ben öyle düşünüyorum taehyung hocam dedi. Çapkın gülümsemesi ile
Teşekkür ederim canım dedi taehyung , Jungkook sinirlenmişti yanında oturan yoongi bunu anlamış olacak ki knk sakin ol domates 🍅 gibi kıpkırmızı oldun deyip güldü aslında şakalaşıp Jungkook'u sakinleştirmek istiyordu. Hey Jungkook çocuğa bir az daha öyle bakarsan gözlerinle öldüreceksin deyip Jungkook'u omuzlarından tutup salladı ve yanaklarını sıktı oy benim tatlı arkadaşım kıskandın mı hocamızı yoksa dedi.
Jungkook duyduğu şey ile kendine gelerek kıskanmak mı ben mi neden kıskançakmışım hah çok komik dedi. Yoongi de gülüp ya tabi o yüzden yüzün kızardı ve hala ellerini sıkıyorsun. Hayır yoongi çok saçma yani hocaya yavsiyor pis ergen o yüzden şey oldu taehyung da canım demez mi Allah Allah nerden canı oluyor. Yoongi dayanamayıp kahkaha attı herkes o tarfa döndüğünde ise şey aklıma bir şey geldi de ona güldüm kusura bakmayın demişti. Ay benim kıskanç arkadaşım taehyung demeler filan sanki anlamadık ay keşke jimin de görseydi bu anı of neyse ben zaten ona anlatacağım.
Peki arkadaşlar derse geçelim hadi bugün ki konumuz mükemmel bir müzik aleti olan keman 🎻 sever misiniz ben çok seviyorum. ilk olarak 14. yüzyılda Kuzey İtalya'da ortaya çıktı önemi 1600'lerde İtalya opera orkestralarında yer almasıyla fark edilmiştir. Bir orkestra enstrümanı olarak önemi 13. Louis'in 1626 tarihinde ‛‛Lesvingt Quarte Violins du Roy'' orkestrasını kurmasıyla artmıştır. Keman'a orkestrada ilk olarak, 1565'te St.Riggo ve Corteccia'nın eserlerinde yer verilmiştir.
EVET ARKADAŞLAR 4 BÖLÜM SONUNA GELDİK UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ!!! 💖🤍😇🌼🥳🎉🦋💞😘😍💞💟🌈🥰❤️🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook-BTS aşk bahçem
RomanceJungkook:arkadaşlar hocanın fermuarı açık bsnnsjjnsn Tae hoca : gel kapat Jungkook : hocam ne lan bu sınıf gurbuymuş