Yorum sınırı 15
Oy sınırı 30
Buna mecbur kaldım yapcak bişi yok okunma var ama ne oy ne de baska birşey yok
Ben de biliyorum kitabın çok güzel veya kusursuz olmadığını ama yine de emek veriyorum ben buna zaten final verdikten sonra düzenlemeler yapılacak bölümler üzerinde
Başımdakı derin ağrı ile uyandım Allah'ım kafam çatlıyor ayağa kalkmaya çalıştım yavaşça doğruldum yanımda yatan Keremi uyandırmadan yanağına onu koklayarak bir öpücük bıraktım ayağa kalkıp aşağıya indim dolaplara bakındım ilaç bulamadım sonra hizmetli tontiş bir ablaya sordum yeni gelmişti aldığım cevapla baş ağrım ikiye katlandı resmen cevap ta şuydu: Hazar ağam intihar etme ihtimalinize karşı hepsini çöpe attırdı ...
Her yerim ağrırken bir de şu salağın emirleri ile uğraşıyorum aman ne güzel ya ...
Adının Fadime olduğunu öğrendiğim teyzeye Kerem'i emanet edip bir ceket giyip çıktım eczaneye gidip ilaç almam gerekiyordu yoksa bu ağrı geçmezdi zaten yolun aşağısında olan eczaneden içeri girdim ve hamilelerin de içebileceği bir ilaç istedim parasını ödedim ama su yoktu yanımda etrafa bakındım küçük bir market vardı hızla girip bir su aldım ilacı açıp içtim su şişesini çöpe attım ilacı da cebime koydum telefonumdan bir şarkı açıp ara sokağa daldım eskiden hep yaptığım şey evden kaçıp kaçıp ya atla ya da bisiklet ile giderken müzik dinlemek hiçbirini yapmak istemezsem de her zamanki tepeye yürüyüp saatlerce ağlayıp şarkı dinlemek uzun zaman sonra anlamıştım her dinlediğim şarkının beni anlattığını ...
Tekrar daha karanlık bir sokağa saptım hava aydınlıktı ama buraya güneş vurmuyordu nedense ayağımın altındaki taşı tekmeledim ve yoluma devam etmeye çalıştım taki bir el ağzıma bir bıçak ta boynuma dolanana kadar kurtulmaya çalıştım ama olmadı elin içindeki bez yüzünden bilincim gitmeye başlamıştı bile gözlerim kapanırken ise son gördüğüm şey ise siyah kumaş eldivenler olan bir el ...
Havalandığımı hissetim ama tepki veremedim neden,? neden!böyle oluyor açmak istiyorum gözlerimi bağırmak istiyorum avazım çıktığı kadar bağırmak...
Bu düşüncelerde boğulurken tamamen gitti bilincim sanki karanlığa itilmişim gibi yok oldu hisslerim bir anda duygularım ve düsüncelerim uçup gitti
Hazar'ın anlatımından
Saatlerdir Mira yok ortalıkta kayb oldu ya da kaçtı ama kardeşini bırakıp gitmez o zaten benimle evlenmeyi kardeşi için kabul etmemişmiydi?
Evde daha fazla oturmadım oturamadım belki dolaşmaya gitmiştir dedim onu çok sıktım, bunalttım diye dolaşmaya gitti diye düşündüm ama yok gelmedi kızcağımı bile bile gelmedi...
Belki kardeşini de bırakacak kadar kalpsiz olmuştur, böyle düşünme Hazar böyle düşünme sakin ol o senin karın senin Miran senin küçük karın gitmez o gitmez ...
Hızla Kerem'i de alıp çıktım evden önce onu annesine bırakmam gerek ayak bağı olmasın hem Mira da hak etti haber vermeden yok olmasaydı yani ne gerek vardı beni korkutmaya !
Kerem'i bıraktım annesine ve sokak sokak gezmeye başladım en güvenilir adamlarımı da yollamıştım onu araması için ama yok! yok! hiçbir yerde YOK! Delirmeme son bir falan şuan yani neden habersiz yok olursun ortadan yer yarıldı da içine mi girdi sankiİnternetim yok bulmuşken iki dakikada yazdım oy sınırını unutmayın öptüm bayy bayyy 👋🫀