8. BÖLÜM

2.8K 62 5
                                    

Bana bakarken çıkalım mı dedim o da çıkalım dedi beni arabaya doğru götürdü kapıyı açtı " hazardan beklenmeyen hareketler " bindim kendisi de şöför koltuğuna geçti

Biz ilerlemeye başlamıştık
Nereye gittiğimizi sormuştum ama söylememişti benden sonra ne o ne de ben konuşmamıştık ben sadece sessiz bir şekilde camdan dışarı bakıyordum  bir yerde durdu ve sert bir ses ile " in " dedi ben de indim benim ardımdan o da indi ve arabayı valeye verdi koluna girmemi işaret etti girmek istemiyordum ama mecburen koluna girdim hâlâ anlamıyordum beni sevmeyen insanlar için neden tüm hayatımı mahf ediyordum babam olacak olan o adam beni aç bırakmamışmıydı ve onun aşkının uğruna hayatımı cehenneme çevirdiğim adam toprak abim beni korumamıştı bile bazen hepsinin yüzüne tek tek tükürmek istiyorum ama sonra değmez diyorum

Hazar'ın kolunda ilerlerken evlenmek istemediğimi açıkça söylemeliydim ama bir yanım izin vermiyordu işte bir yanım izin vermiyordu onların ölümüne göz yumamıyordum onların benden nefret etmesine rağmen boyun eğemiyordum çünkü onlar benden nefret etse bile ben onları seviyordum ...

Geldiğimiz yerde kimse yoktu sanki bizim için kapatılmıştı sonradan Hazar'ın yapmış olabileceği aklıma geldi normaldi çünkü zengindi istese burayı da satın alırdı sonuçta ben onunla ilerlerken "burası neden bu kadar boş kimse yok " dedim Hazar da " sen böyle giyinmeseydin kapatırmak zorunda kalmayacaktım bücür"
O an göz devirmemek için kendimi zor tuttum sandalyemi çekti ve oturmamı sağladı ( VAYYY TEKRARDAN BEKLENMEDİK HAREKETLERR) oturduktan sonra elini salladı ve bir adam geldi garson olduğu belli oluyordu

"Küçük hanıma ve bana bir porsiyon kuzu pirzola bana viski küçük hanıma da ayran "

Garson "peki efendim hemen getiriyorum "

"Oldu olucak bana süt birde kurabiye isteseydin ya ,benim de ağzım var  farkındasın değil mi yani ben de konuşabiliyorum "

"Bana bak bücür aslında senin için en sağlıklı olan kurabiye ve süt ama ben şuanlık bunu uygun gördüm istersen eve giderken sana alırım onları da yersin , şuan  bunların tadına baktığında anlarsın iyi mi kötümü sevmezsen istediğini istersin "

Ben ne yaptım karşısında sadece sustum evet sadece sustum diyecek birşey yoktu onun istediğini yiyecektim

Yemekler geldi hazar kendine viskisini doldurdu adamlar bize bakmadan bırakıp gitti, Hazar doldurduğu viskiyi kafasına dikti ve sordu "şimdi sana soru soracağım sen de cevap vericeksin net ve tek cevap arada sen de soru sorabilirsin "
Sadece kafa salladım Hazar konuşmaya başladı" şimdi neden ağladın , neden sana küfür ettiler ,neden bu kadar güzelsin ve neden cevap vermedin aramalarıma "

" Hangisine cevap vereyim şimdi " dedim

İlkine cevap ver dedi sakince "ama herşeyi tekte ve en ayrıntılı haliyle anlat "

" Ben eve döndüm ve o şeyda denen cadı saçmaladı ballı kapı buldun kurtuldun sen değil bizim kızlarımız yakısır o aileye gibi gibi saçma sapan şeyler söyledi ben de sinirlendim ve cevap verdim "

H" bi dakka bi dakka ne gibi bir cevap "
Ben uzun zaman sustuktan sonra

" Ş - şeyyy  seninle evlenmek istemediğimi hatta kimseyle evlenmek istemediğimi söyledim sonra o cadıya arada hakaret etmiş olabilirim yani şey yani birazcık sonra beni dövüp odaya kapattı babam olacak olan adam  "

H"şimdi sıradaki soru neden sana küfür etti "

" Benim bir çocukluk arkadaşım vardı onunla beraber hep oyun oynardık küçükken , sonra biz büyüdük  ben 16 yaşımdaydım o da 18 sonra beni bir parka çağırdı ve beni sevdiğini evlenmek istediğini söyledi tabi benim şeyda denen karıya dediklerinden haberim yok o da ne yaptın da bu yakışklı çocuğu ayarttın dedi tabi ki kuzenim Fidan da ona aşık tı benim haberim yoktu olsaydı aralarını yapardım ama bilmiyordum sonra ben 17 yaşıma girdiğimde sadece haftada 2 kere evden çıkmama rağmen birçok kişi beni görüp beğenmiş ve  benimle evlenmek istemişti onlarda benim ayarttığımı söylüyordu ama ben hiçbirşey yapmamıştım atım ile gezintiye çıkıyordum sadece "

H " anladım şimdi son soruma cevap istiyorum bücür neden cevap vermedin aramalarıma "

" Beni çaresiz görmeni istemedim korktum hem de çon korktum ama elimden birşey gelmedi tek şey açmamaktı ben de onu yaptım "

H " neden korktun "

" Sen öğrendikten sonra bana rahat vereceklerini mi sandın nikaha son 2 hafta  kaldı bana cehennemi yaşatacaklar "

H " kimse sana elini süremez anladın mı beni sen benimsin benim "

" Ben bir eşya değilim ben de duyguları olan bir insanım ya "

H" ben sana onu mu dedim ya sen benim minik kücük kadınımsın benimsin benim istesen de istemesen de "

" Lütfen bana bu işkenceyi yapma "

H" ben sana işkence etmiyorum ve sana söz veriyorum seni kimse benden alamaz ölüm bile ailene de haddini bildireceğim benim namusuma laf atmanın cezası illaki olucak onlar da sıralarını beklesin "

Kalbim neden hem güven hem de korku ile dolmuştu ona güveniyordum ama aileme zarar vermesi fikri onlar benden nefret etse bile ben onları seviyorum ve ben onla evlenmek istemiyordum bir an bu düsüncemi sesli ifade ettim

" Seninle evlenmek istemiyorum"

Şuan bu bölümü yazmaya saat 00.15 başlamıştım ve 1.15 te bitirdim tam bir saatin emeği var vote ve yoru m istiyorum ya

Evet selam sevgili ve değerli okurlarım yazım yanlışları için özür dilerim

Kitap nasıl ilerliyor

Bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

KÜÇÜK KARIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin