(31.BÖLÜM)

1.1K 26 6
                                    

Benim minnoş yorum yapan okurlarım nerde acabağ ben sizi özlediğğmmhhh bana neden yorum gelmio acaba

                         🗝️

Hazar katilmiydi?... Benim yanında uyuduğum adam evlendiğim adam bir katilmiydi?...

Kafamda yankılanan tek ses vardı

'Sen benden abimi aldın be abimii! Sonra babamı ve annemi... sen benim ailemi aldın benden'

                            .......

Sen benden abimi aldın be abimii! Sonra babamı ve annemi... sen benim ailemi aldın benden'

Sus ! Sus! Git aklımdan

Ne kadar ağlayıp kendi kendime bağırsam da ses susmuyordu acı çekiyordum 

" Duydun mu beni Hazar Ağaaa sen benden ailemi ALDIN ! Ben de senden senin aileni ALACAĞIM "

H" elini sürme ona ! Karıma ve çocuğuma dokunma duydun mu beni ! Sana duydun mu dedim Poyraz ?"

Poyraz mı bu orospu çocuğunun adı Poyraz mıydı ?

Ağzımı tekrar bantlamışlardı  ve ben hala ağlıyordum hem de salya sümük foşur foşur

P" duymadım Hazar Ağaaa ! Sen bizi bulana kadar ben karına sahip olacağım unutma şimdi kapatıyorum senden daha önemli işlerim var mesela karını becermek gibi"

Hızla kafamı salladım ağlamam artarken ağzımda ki banta rağmen yalvarıyordum bebeğim var benim ona birşey olmamalı

P" açın küçük hanımın ağzını"

Ağzımı tekrar açtılar

Ben artık bağırarak ağlarken bana yaklaştı ve soğuk nefesini yüzüme vurarak konuştu

P" merak etme küçük hamile kadınlar ilgi alanım da değil korkma yani "

M" b...beni bırak hamileyim ben bebeğim o.. ona birşey olursa yaşayamam"

P" beyler ellerini çözün ve üst kattaki odaya götürün beni bekleyin geliyorum "

M" n...ne yapıcaksın bana lütfen bebeğime zarar verme !"

P" korkma dedim!"

M" t...tamam"

Kolumdan tutup yukarı çekiştirdiler canımın acısı ile dudağından 'ahhh ' diye bir nida koptu dediği gibi beni üst kattaki bir odaya sürüklediler ellerimi çözdüler ve beni odada bırakıp ses seda etmeden çıkıp gittiler sonra yine Poyraz denen adam geldi yanima

"Oooo küçük hanım sen sessiz sedasız oturmayı bilirmiydin çok şaşırdım " salak herif kendini ne sanıyor ki bu gayette durabilirim

"Niye ben sessiz  duramazmıyım?"
Bana baktı...baktı... Sonra ağzından cık diye bir ses çıktı ardından gözlerimin içine bakarak tekrar konuştu

"Duramazsın senin gibi her boka ağlayan biri için şu an ağlamıyor olman şaşırtıcı , hele ki ağzın açıksa senin şu an buraları yıkman lazımdı  yani demem o ki sen sessiz duramazsın " Madem ses istiyorsun Poyraz denen göt herif o zaman sana ses çıkartırım

"Hazar beni kurtaracak ! Ondan sessizim " Kurtarmazsa bittin sen Mira kendin çıkacaksın artık

" Ha ! Ha! Ha! Bak ! Bak! Bak! Hiç güleceğim yoktu ha Karahan ilahi sen Hazar ve seni kurtarmak ? O daha kendi götünü kurtaramıyor seni mi kurtaracak ! Hayallerden vaz geç Karahan ya da şey mi demeliydim .... ? Şey..?  Mira Şahin "

" Ben Şahinlerden değilim!!"
Beni umursamayan ölsem umurlarında olmayan insanlara akrabam muamelesi yapıyor

"Deden Ali Şahin, baban Yakup Şahin ve abin Mirza Şahin... Öz abin olan Mirza şahin... Madem değilsin neden yüzün değişti böyle Mira? Haaa! Doğru deden seni berdel için evlendirmişti abin ve baban da ses etmemişti . Yazık sana! "

Bu ...bu adam benim yaşadıklarımı benim yüzüme mi vuruyor?

Ağlama mira sakın ağlama sakin ol Hazar gelecek seni alıcak sakin ol ağlama sakın ağlama zaten yeterince ağladın yapma kendine bunu kızım yapma... Kendine yapma!...

Ve yanaklarıma doğru firar eden bir göz yaşı ... Bir tane daha  ve bir tane daha ...

" Ooo küçük hanım ağlamaya başladı ama gerçekler acıdır Karahan ya da Şahin mi desem sen seç "

"Bana birşey deme ben Mirayım sadece Mira kimsesiz öksüz olan ama öksüzlükle kalmayıp aynı zamanda yetim olmamasına rağmen yetim gibi büyüyen kocaman bir ailesi olmasına rağmen kimsesiz büyüyen Mira...
Sadece öksüz Mirayım ben Mira..."

Ağlamamı durduramıyordum ama aynı zamanda kendime acıyordum

" Bak bilmiyordum diyeceğim ama biliyordum kimsesiz büyüdüğünü bikiyorum . Hatta bir gün kızlar tahta oyuncak beşiklerde oyuncak bebekleri ile evcilik oynarken sen deden den dışarı çıkmak için izin istemiştin ama izin vermemek ile kalmayıp çok değerlin olan babanın  saçlarını okşadığı zamanlar da sana aldığı tahta beşiği ve tüm oyuncak bebeklerini hiç acımadan gözlerinin önünde ateşe vermişti sen ağlayınca da ' sus öksüz senin ne haddine bebek ile oynamak kalk odanı temizle pinti ' demişti değil mi alışıksın sanıyordum öksüz olmaya "

Depreşen anılar ile  nefes alamayacak dereceye gelmiştim o zamandan beridir elime oyuncak almamıştım sadece tek oyun arkadaşlarım atlardı ahıra çobanların yanına gidip onlar ile atları beslerdim  severdim günümü anlatırdım bu yüzden atları çok severdim

" S...s...sen nereden biliyorsun bunları kim anlattı sana !"

Zar zor nefes alarak kurduğum cümleden sonra pis pis kahkaha attı ve yine konuştu

" Nerden veya kimden öğrendiğim önemli mi veya birşey fark eder mi ? Sonuçta biliyorum hem de bundan fazlasını mesela başka... başka... Hah! Buldum atın ile dolaşmaya çıktın diye deden seni sabaha kadar dövüp odana kilitlemişti sen de sabaha kadar ağlamıştın hatta ve hatta intihar etmek için tuvaletin aynasını kırıp bileklerini kesmiştin ama ne yazık ki sen zırlamayı bırakınca kontrole gelmişlerdi sonra da kuzenin sayesinde hastaneye götürmüşlerdi"

Toprak... Onun sayesinde ölümden kurtulmuştum evlenirken bu anı anklıma gelmese de şu an net hatırlıyorum o yalvarmıştı dedeme onlar birşeyi yok dese de o ısrar etmişti bırak öleyim demek istemiştim kendi kendime duysam bile cevap vermemiştim ...

Toprak için evlenmiştim berdele kurban gitmesin diye evlenmiştim ölmesin diye ...

Nefesim kesiliyordu elimi boğazıma attım nefes alamıyorum yavaş yavaş gözlerim karardı  elim hala boğazımdayken gözlerim kapandı gözlerim kendini karanlığa bırakırken bilincim de hiçsizliğin derinlerine  daldıp beni yoklukta bıraktı...

  Vote ve yorum gelmeyince ben de yorum yapanlara kıyamadım attım ama siz doldurmadıkça yazasım gelmiyor hatta bur bir ara dedim ki boşuna uğraşma sil kitabı ama kıyamadım...

Sınır 10 sizi zorlamıyorum ama yine de indirdim ikisi için de 10 bu sefer kararlıyım ama vote ve yorum= yeni bölüm

Evettt eski bölümleri okudum cidden çok komikler ama ilk kitabım zaten bu bu yüzden normal görüyorum kitabın finalini verince zaten düzenlemeler yapacağım şu an arada da bir yapıyorum ama asıl düzenleme finalden sonra

Sizi seviyorum 💋  ♥️♥️

KÜÇÜK KARIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin