Herkese merhabaSomber için başlangıçta küçük bir tanıtım yapacağım. Belki bunu düzenleyip ekleme yapabilirim veya araya bir tanıtım bölümü atarım. Ona bakmayı unutmayın.
Öncelikle bu hikayenin benim için özel bir yeri var. Aynı kurgunun farklı bir versiyonunu 10 yaşımda yazmaya başlamıştım. Kağıtları iç içe katlayarak yaptığım ciltler hala kütüphanemde duruyor. Mantık hataları ve yanlışlarla dolu olsada herşeyin başlangıcı olduğu için onu çok seviyorum.
Karakterlerle benim gibi sizinde özel bağlar kuracağınızı biliyorum. Yazarken bazen ağlayarak bazen gülerek, yaşayarak yazıyorum. Hatta bazen hikayeyi sanki ben yazmıyorumda onların hayatlarını izliyor gibi oluyorum.
Bu kugumu karakterleri ve genel olay akışını değiştirmeden tekrar yazıyorum. Umarım okuyan herkes beğenir.
Alışkanlığım olarak hikayelerimi kağıda yazıyorum. Daha sonra herşeyden emin olunca buraya atıyorum bölümleri. O yüzden biraz gecikirse bunun için üzgünüm. Ayrıca kelime sayısını kağıtta pek ayarlayamayacağım için burada bölümler kısa ve aksine aşırı uzun olabilir. Bunu düzeltmeye çalışacağım.
Wattpada yazdığım ilk kurgum umarım sevilir. Oy vs. önemli değil benim için sadece sevdiğim bir evreni sizlerle de paylaşıyorum.
Herkese iyi okumalar...
___________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOMBER
FantasyTalih es geçti onları. Kendi hallerine bıraktı Tanrı. SOMBER dedi ölüm onlara. Sonsuza dek SOMBER kaldılar...