1.Başlangıç

93 20 196
                                    

Öncelikle merhaba bu kitaba bir şans verdiğin için teşekkür ederim:) Bu kitabın tutucağını sanmıyorum bunu hobi olarak yazıyorum. Olabildiğince yazım yanlışı yapmamaya çalıştım eğer olursa bildirirsen sevinirim. Öncelikle bir aksilik olmazsa her pazar buradayım. Bu arada modelleri bölümler geçtikçe vericem.
Neyse ben seni çok tuttum iyi okumalar.💙


1 hafta önce...

Ben Gece Şimşek 12. sınıf öğrencisiyim bugün annem ve babam iş seyahatine çıkıcaklar.           
Aynı büro da avukatlar, ikisininde davaları için belge incelemesi ve kanıt toplaması gerekiyormuş ve de ikisinin seyahati de kesişince annem yine abarttı.
    Odam da kitap okurken kapı çaldı. "Gel" dedim. Annem yine kararsız bir şekilde belkide 50. defa sordu "Güzel kızım korkmazsın değil mi? Eğer korkarsan ben burada kalıyım. Bir şekilde baban döndükten sonra gitmenin yolunu bulurum." Ben de 50. defa cevapladım."Annecim,canım benim bak bu kaçıncı soruşun gerçekten korkmam hem bak kaç yaşındayım ayrıca diyelim korktum yanda Bahar teyzeler var onlara giderim. Lütfen gözün arkada kalmasın bakarım ben başımın çaresine."Annem yine diretmenin yolu buldu"İyi de nasıl yemek yapıcaksın hem sen geceleri korkarsın bak dinle beni kalıyım."
      İşte kızamıyorum da haklı ne kadar merak etme desem de gözü hep burada kalıcak anne işte. 2 saatte bir arıycak geceleri uyumıyıp beni arayıp kontrol edicek ve sorucak"İyi misin?Korkarsan Baharlara git.Gerçeği söyle korktun mu?"aslında ben ne kadar uğraşsam da gözü burada kalıcak.

"Gece'in modeli"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Gece'in modeli"

Ama artık büyüdüm kabullenmesi gerekiyor 1 ay sonra YKS var. Ben de onun elini öpüp sıkıca sıktım bana güven der gibi ve yine cevapladım."Aylin sultan bak kaç yaşıma geldim bir ay sonra sınavım var güven artık bana. Bak ben büyüdüm,lütfen anne hem ben Aylin Şimşek'in ve Eren Şimşek'in kızıyım kim bana ne yapabilir ki? Ayrıca tesüf ederim senle ben kaç kere yemek yaptık yaptımız zamanlar bana hep "Aferin benim güzel,becerikli kızıma" derdin şimdi bana yemek yapmakta mı güvenmiyorsun?"

Babam da kapının önünde bizi dinliyormuş. Gururlu ve sevgi dolu bakıyordu bize. Sanki biz onun için bu dünya daki en önemli şeydik zaten bu her baba için geçerli değil midir ki, hatta her anne için aile dünya daki en önemli şey değil midir? Geldi yanımıza o da ikimizin elini öpüp sıktı ve yeşilleri önce annemin sonra benim elalarıma değdi onun ormanlarında kalmak hep o ormanda olmak isterdim hiç çıkmamak ilk aşkımdı o gözler benim 5 yaşında annemle bu gözler için tartışmıştım ben.

 Sanki biz onun için bu dünya daki en önemli şeydik zaten bu her baba için geçerli değil midir ki, hatta her anne için aile dünya daki en önemli şey değil midir? Geldi yanımıza o da ikimizin elini öpüp sıktı ve yeşilleri önce annemin sonra benim e...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aylin Şimşek'in modeli

Aylin Şimşek'in modeli

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eren Şimşek'in modeli

(Arkadaşlar kusura bakmayın yazmayı unutmuşum Eren Bey de Aylin Hanım da yaşıt uygun resim bir bu vardı. İyi okumalar.)

13 yıl önce...

"Anne pu gözley benimm sadece benimm." dedi çatık bir kaşla küçük Gece. Onun güzel gözlü babası da bu durumdan şikayetçi değildi.Ne güzeldi, bu dünyada en çok sevdiği iki şeyden biri diğeriyle onun için kavga ediyordu.En sonunda karşındaki aşık olduğu çatık kaşlı elalara dayanamadı koca bir kahkaha attı ve tam aşık olduğu o minik gözlerden öptü küçük Gece'yi. Aylin Hanım da şikayetçi değildi haklıydı minik kızı o ormanlara aşık olmakta o da bu uçsuz bucaksız ormanlara aşık olmamış mıydı zaten? Hoşuna bile gidiyordu minik kızının aşık olduğu adam için kavga etmesi, o da aşık olmuşu o ormanlara. Nasıl da sahiplenmişti,minik elaları nasılda kızgındı,minik kaşları nasıl da çatıktı. Gülmeden edemedi minik kızına ama biliyordu Aylin kızının da bu ormanlara aşık olacağını daha bir kızı olucağını öğrendiğin de biliyordu. Şikayetçi miydi? Hayır olsundu o da olsundu hatta bir tek anne kız bu ormanlara aşık olsundu çünkü bu ormanlar bir tek onlarındı. Aylin'in elaları doldu kızının rengini ondan aldığı elaları, duygulanmaştı ama sevinmişti de. Çaktırmadı minik kızının yanına gitti onun boyunun hizasına indi öptü o minik elaları,tombul yanakları,minik burnu ve alnını sonra sarıldı minik Gece'sine. Minik kızın kulağına fısıldadı "Merak etme miniğim o ormanlar senin" diyip minik kızını gıdıklamaya başladı "Ama benim de ormanlarım minik bücür, ben bu ormalara senden önce bağlandım kolay kolay bırakmam." dedi minik Gece'nin kahkahalarlı arasında. Eren'se içinden "Ben daha ne isterim ki her şeyim burada bu kahkalarda, bu iki çift elada." Aylin de öyle düşünüyor du "Ben daha ne isterim ki her şeyim burada, bu kahkahalarda ve karşısındaki ormanlar ve kızının ondan aldığı elalardaydı."

1 hafta önce...

"Gece'miz haklı, o artık büyüdü be sultanım, tabi hala gözümde o küçük prenses ama kabullenmek lazım."dedi ama onunda gözlerin de endişeyi gördüm.
     Babam hep böyleydi zaten aslında duygularını söylerdi ama korktuğu,endişelendiği zaman söylemezdi. Saklamaya çalışırdı ama ben ve annem anlardık. Annemin endişesi biraz geçti ama hala endişeliydi. Babam annem her endişeli olduğu zaman yaptığı gibi annemin saçlarını okşadı hayran olup küçükken hep oynadığım saçları.

13 yıl önce...

Küçük Gece, her zaman yaptığı gibi annesi uyurken yine o hayran olduğu kendisinde de aynısının olmasına rağmen asıl sahibi olan annesinde oynamayı çok sevdiği saçlarıyla oynuyordu. Dümdüz dü upuzun du simsiyahtı annesinin saçları. Onun saçlarıda dümdüz dü simsiyahtı ama upuzun değildi. Bu yüzden çok severdi annesinin saçlarını belinin bitişine kadardı, ona göre rapunzel di annesi. Hatta gerçek rapunzel di annesi diğeri de neymiş, rapunzel onun annesiydi gerçek rapunzelin saçı simsiyah dümdüz ve çook uzundu ve gözleri de elaydı. Söylemese de annesinin gözlerini de çok severdi hatta bazen içten içe annesine teşekkür ederdi gözleri ela olduğu için. Ama babasının ormanları gibi de olsun isterdi gözleri, babası da ona "Güzelim,prensesim senin elaların da benim ormanlarımda var bak bazı yerler yeşil üzülme hem bence senin ve annenin elaları daha güzel bir sürü renk var-" Küçük Gece sabırsız sabırsız sordu "Geçekten mi çook mu güzel bi sürü renk mii vaaa?"dedi tatlı tatlı Eren bu karşısındaki tatlılığa gülmeden edemedi."Geçektenn"dedi onun gibi sonra kocaman öptü prensesini...

1 hafta önce...

Annem sonun da tam olmasa ikna oldu ikiside beni öpüp "Bir şey olursa hemen ara,kapıları kilitle, pencereleri sıkıca kapat,yemek ye."dedikten sonra babam bavulları arabaya yerleştirmek için aşağıya indi. Annemse "Dolaba yemek koydum ama yetmez,sakın aç kalma,sadece kahve içme,geldiğim de o yemeklerin hepsi bitsin,eve geç gelme,anahtarlarını evde unutma,dersine iyi çalış,her akşam arıycam aç,mesajlarıma bak."dedi canım annemin gözleri dolmuştu sıkıca sarıldım ona "Merak etme sen beni alt tarafı bir hafta. Sende sakın ağlama işine odaklan."dedim sonra babam aşağıda seslendi."Aylin, hadi in aşağı her şey hazır, Gece'm sen de kendine iyi bak güzel kızım." dedi ben de "Tamam."deyip annemi geçirdim.

Okuduğun için teşekkür ederim.Görüşünü bildirirsen sevinirim:)

Seri AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin