🎶 Princess Diana- Ice Spice, Nicki Minaj-
Kapıdan içeri girdiğinde biricik sevgilisi ile buluştu gözleri.
Tüm gözler onda iken onun gözleri Hwang Hyunjin'deydi.
Mini siyah eteğini düzeltip, her adımını özenle izleyen sevgilisinin yanına gitti.
"Süper olmuşsun sevgilimm."
"Senin kadar olamasamda özenle giyinmeye çalıştım Hyunie~" Hyunjin, sevgilisi felixi överken felixte boş durmuyordu.
Felix'in yaramaz elleri sevgilisinin omuzlarından karın kaslarına inerken göz temaslarını asla bozmuyorlardı. Büyük olanın elleri küçük olanın kalçalarına doğru yol çizerken felix masadan kırmızı şarap alıp biricik sevgilisinin dudaklarına götürdü ardından dudaklarına kapandı.
Şarap, Felixi'n dudaklarından boynuna doğru akarken hyunjinde boynuna doğru yalamaya başlıyordu.
Hyunjin sade sade şarap içmeyi sevmezdi, sevgilisinin dudaklarından ve boynundan içmeyi severdi.
Romantik ortam birkaç dakika tek sürmüştü çünkü şarkı değişikliği ile felix çığlık atmıştı.
"PRINCESS DIANA!" Bu onun favorisiydi gerçekten.
Küçük olanın sevgi çığlıkları ile ondan ayrılmasıyla, ne olduğunu anlamadığı bakışlar ile ona bakıyordu büyük olan.
"Sadece sevgilini izle aşkım!"
Hyunjin, heyecan ile ondan ayrılıp piste giden sevgilisini pür dikkatle izliyordu.
Üniversiteden arkadaşları Jake büyük bir parti için villa kiralamış, onlarıda davet etmişti ve ikili ise seve seve kabul etmişti.
Şu an ise Hyunjin, kıvrak haraketler ile pistte kalçasını kullanarak dans eden sevgilisini izliyordu.
Etrafına baktığında ise herkesin arsız bakışlar ile felixi izlediğini görünce kıskançlık damarları yavaş yavaş kendini belli etmeye başladı.
I'm thick 'cause I be eatin' oats (huh)
Bitches not takin' shit from me but notesCilveli bir şekilde en sevdiği şarkıda dans ediyordu çilli olan.
Tüm gözler ve ışıklar ona dönük iken bir tane dansçıyı kravatından tutarak çekti ve kollarını omuzuna koyarak sevgilisine kalçasını döndü.
Ardından kalçasını kıvırtarak dansçı ile senkronize bir şekilde dans etmeye başladı.
Wanna be me, so she do my emotes
And my name in her mouth so I bet she gon' choke (bitch)dansçının elleri, sarışın olanın belinden kalçasına giderken kıskançlıktan patlayacakmış gibi hissediyordu Hyunjin.
Küçük olan dansçıdan ayrılıp Hyunjin'e bakmadan hafif ritim eşliğinde geriye doğru giderek sevgilisine daha çok yaklaştı.