One Kiss

876 33 3
                                    




🎶 One Kiss - Calvin Harris, Dua Lipa

-

"Ağlama artık kızım bak annen gelicek şimdi."

Küçük bebek anne lafını duyunca ağlamasınıda durdurdu.

"Ane..."

"Evet kızım, anne."

Hyunjin kucağında ki minik kızı ile bugün evde yalnızdı çünkü eşi arkadaşları ile eğlenmeye gitmişti.

Küçük bebek gözlerini ovuşturup tekrardan ağlamaya başladı.

"Aney... yok."

"Bebeğim anne arkadaşları ile gezmeye çıktı gelicek şimdi ağlama lütfen."

Küçük bebek sanki babasının dediğini anlamış gibi ağlamalarını durdurmuştu.

Hyunjin ile Felix'in minik bebekleri Mina 1 yaşındaydı ve o doğduğu günden beri annesi Felix mesleğine ara verip doğru dürüst eğlenmeye çıkamamıştı o yüzden biricik eşi hyunjin bugün Mina'ya kendi bakacağını ve akşama kadar rahatça eğlenebileceğini söylemişti.

Pişman mıydı? Belki biraz.

Hyunjin, Mina ile uğraşırken aklına keki fırında unuttuğu gelince kucağında Mina ile mutfağa doğru ilerledi.

"Aman tanrım!"

Mina'yı bebek sandalyesine bırakıp koşa koşa fırını kapatmaya giderken bebekten kıkırtılar geliyordu.

"Çok mu komik babacım?"

Kıkırtılar dahada yükselirken Hyunjin fırında neredeyse yanmak üzere olan kakaolu keki çıkardı

"Neyse ki yanmamış."

"Mama!"

"Acıktın mı babacım."

"Hıhı!"

Minik bebek hızlıca kafasını sallayıp sesler çıkarırken bu tatlı görüntü karşısında sırıttı Hyunjin.

Felix'in hazırladığı mamayı bebeğine yedirirken ağzını şıpırtadıyordu minik olan.

"Nam nam."

"Güzel mi?"

"Hıhım."

"Annen yaptı çünkü."

"Beyn... ımm... doydu!"

Daha küçük olduğu için cümle kuramıyordu fakat yaşına göre çok akıllıydı minik bebek.

"Tamam babacım."

Hyunjin, Mina'yı sandalyeden indirip halıya koyduğunda emekleye emekleye koltuğa doğru ilerledi küçük bebek.

Koltuğun kenarlarına tutunup tam ayağa kalmışken bezli poposunun üstüne düştü.

Hyunjin bu görüntü karşısında gülerken bebeği koltuk altlarından tutup kanepeye oturttu.

oneshots, hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin