SABAH
Gözlerimi açıcak halim yoktu sanırım yine hastalanıyordum.Gözlerimi açtığımda Changbin yarı çıplak bir şekilde bana yapışıktı.Uyurken gerçektende çok şirin ve tatlı duruyordu.Yuh bu bu kadar kası ne ara yapmış vay be kaslara bak maşallahh!
TÖVBE DELİRDİM YİNE!
Yerimden kalkmaya çalışıyordum am Changbin sağolsun izin vermiyordu.O kadar yapışmış ki belime hareket ettiğim anda beni kendisine çekebiliyordu.Hatta yerimden bile zar zor hareket ediyordum.
HAYIR HAPŞURUKA-
Yn:Hapşu...Hapşu...Hapşu...Hapşu...Hapşu...Hapşu...Hapşu...Hapşu...Hapşu...Hapşu...Hapşu..hapşu.HAPŞU!(12 kere HAPŞUU)
Burnum tekrardan kanıyordu ve ben o kadar çok hapşurdum ki Changbin bile uyandı.Uykulu gözlerle bana bakıyordu burnumun kanadığını fark etti.
Changbin:Yn burnun kanıyor!Dur bekle mendil getiricem.
...
Bir saattir falan burnumun kanamasını durdurmaya çalılşıyoruk.
Changbin:Durdu.İyi misin?
Yn:Sence iyi gibi mi görünüyorum?
Changbin bana ters ters baktı.Ayh tırstım lan birden.
LAN NE BAKIYON!?
Changbin:Neyse ben aşağıya iniyorum.Giyinip gel.
Kafamı olumlu anlam da salladım.Changbin odadan çıkınca banyoya girdim.Yüzüme baktım aşırı kirli gözüküyordu.Yüzümü yıkayıp odadan çıktım.Dolaba doğru yürüdüm ne giyecektim ki?
Changbin odaya daldı.Çok şükür daha giyinmedim.
Yn:Ananı!
Changbin:Anamı karıştırma üstümü değiştirmeyi unutmuşum kimse de söylemiyo.
Gülmemek için kendimi zor turuyorum şuan da
AY GÜLECEM!
Yn:SKZSKZKSZSKZSKZSKZSKZSKZ!
Changbin:Yn gülme!
Yn:Ama komik!
Changbin daha da bir şey demedi.En osnunda durdum.Giyeceklerimi seçtim.Tuvalate girdim.
Giydiklerim:
Bunları giyip çıktım.Changbin yatakkta beni bekliyordu neden?!
Changbin:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids ve Y/N
HumorİLK BÖLÜMDE BTS^TE VARDI AMA ONLARI KALDIRMAYA KARAR VERDİM ÜYELERİ ÇOK ZOR İDARE EDİYORUM