TEKRAR MI?!

335 28 53
                                    

Jk:AğAğAğAĞağağa!Götümü bırak beynim doniyi gızılar!

Yn:Eyvah.Gitti çocuk.

Tae:Oğlum dürtçem dürtemiyorum da amk.

Jimin:Vıyharble.Ulan sizi kurtarcaz derken kendimizi de işin içine soktuk ya.

Jin:Vıyharble?

JimiN.NURDİSİNA!

Jk:Erikdalı gevirektir anamın sütü muzludur! LAN MUZLU SÜT BENİM HAYIRDIR BİLADER!

-Kapı çalar-

Jk:Din DonggG dİnG DoNgG

Yoongi:Jk kendine gelir misin?Kapı ziline dönüştü çocuk amk!

Hana:Hığ!Yn aklıma şey geldi senin çok hapşurmaktan burnunun kanaması.Hatırlıyon mu?

Yn:Heğ ne olmuş ona?

Hana:Bilmem aklıma geldi.

J-Hope:Oğlum biz kaçırılmışız siz ne diyonuz?

Jk:Ne diyoz? Kiğ abeğiciğem?

Yn:Abeğiciğem? Jk kafana vurma şansım olsa vururdum da kafana vurma şansım zaten var.

Jimin:Bunun da kafa gitti Yn hani biz bağlıyız ya!

Tae:Yo biz ikimiz değiliz.Hatta Rm sen de değilsin kalkın.

Rm:Lan ne ara?

Yn:Eh boşuna eğitim almadık.

AY BUNLAR BUNLARI ÇÖZER İŞTE

Jk:Aferim lan size en başından beri sarhoş olmadım.Sizi delirtmek içindi.

Jimin:Ya Allah.Yürüyün odanın her köşesini arayalım belki çıkış bu-

Hana:Buldum pencere var kırsak çok ses çıkar ama bizim sayımız fazla ayrıca Yn ve Tae dövüş biliyo.Bende birilerinin saçına yapışırım.

Yn:Ya da hemen kapıdan çıkalım çünkü şuan evde kimse yok sadece korumalar var yürüyün.

Hepsi dışarı çıkar.

Hana:Bay bay lanet ev.Başka ülkeye mi kaçsak?

Jimin:Evde bir sürü kamera var şimdi konuşmayalım korumaları atlatıp hemen buradan uzaklaşalım sonra konuşuruz.

Koruma1:Ne oluyo nasıl kaçtınız siz?!

Tae:Yn sen mi ben mi?

Yn:Ben bu çok sinirimi bozuyordu gel bakam bebe!

...

Yn:Bitti hemen çıkalım şu evden tedirginlik bastı iyice beni.

İŞTE BUNLAR KAÇAR FALAN SADECE ŞİRKETİN İÇİNDE BULUNAN GİZLİ BİR ODADAN KUZENLERİN EŞYALARI VARDIR VE TONLA PARA ZATEN BTS UZENLER NORMAL BİR İŞ DÜNYASININ İNSANLARI MI? YOOK OLARDA MAFYA DİYELİM SUÇLU DEĞİL DE.AMA AYNI ZAMANDA POLİSLERLE İŞ BİRLİĞİ YAPIYORLAR.

YN ANLATIM:

Şirketteki gizli odaya girdik.Eşyalarımız ve tonlarca para altın ve dahası.

Rm:Toparlanın.Diğer eve gidelim kızlar tekrardan silah hizmeti alıcaksınız artık tak etti daha öncesinden vurmalıydık onları.

Yn:Tamam.Hadi.

2. EVE GELİRLER

O SIRADA SKZ

Chan:Nasıl oldu lan bu?!Nasıl kaçtılar?

Koruma5:Efendim onlar aslında mafya.Son da duydum.Yapmayın tehlikeliler.Polislerin onlardan haberleri var hem suçlular hem de polisler ile iş birlikçiler.

Stray Kids ve Y/NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin