Az iskola bejárata fölé kitett fekete zászlót elnyelte a tűz. Magába szippantotta a vörös láng, s addig rágta, addig játszadozott a gyenge anyaggal míg teljesen be nem kebelezte. Semmi nem maradt belőle. A tűz gyorsan terjedt végig az iskolán, túl gyorsan, megállíthatatlanul szívta magába az egész épületet. Az embereknek az éjszakai sötétségben csak egy óriási csillagnak tűnt a lángoló iskola – mire rájöttek arra, hogy mi történt már túl késő volt. Rendőrök, tűzoltók és mentők sereglettek a Midbay Középiskolához, szirénák metszették ketté a békés éjszaka csendjét.
A kollégistákat kizavarták az iskola melletti épületből, mindannyian a pizsamájukban, ki mezitláb ki papucsban, álmos szemekkel, teljesen elképedve figyelték ahogyan a tűzoltók megrohamozzák az épületet.
Yoongi, Namjoon, Jimin, Hoseok, Jungkook és Jin a diáksereg mögött állt, a lehető legmesszebb a katasztrófától és mindannyian egyetlen egy dologra tudtak csak gondolni.
Nem a tűzre.
Nem a riporterekre, akik már most azon dolgoztak, hogy lehozzák a lehető legsikeresebb cikket.
Nem a rendőrökre, akik egyesével vallattak ki mindenkit.
Csakis egy bizonyos göndör barna hajú, kedves, fiatal fiú arcképe lebegett előttük. Taehyung.
Hol van Taehyung?
YOU ARE READING
a halál mosolya. | 𝐛𝐭𝐬
HorrorMikor váratlanul felgyullad az iskola, megölnek egy tanulót s eltűnik egy diák, mindenki arra tud csak gondolni, hogy itt valami nem stimmel. [ horror/paranormál ]