a hír

30 7 0
                                    

ELKÉPESZTŐ HÍREK: FELGYULLADT A MIDBAY KÖZÉPISKOLA

2021. 03. 15.-én több bejövő hívás is érkezett afelől, hogy valami a Midbay Középiskola közelében ég. Azonban arra senki nem számított, hogy valójában maga az intézmény gyulladt ki. Mire a tűzóltók kiérkeztek sajnálatos módon az egész alsó emelet menthetetlen állapotban volt, minden porig égett. Nagy szerencsére a tűzóltóltóknak sikerült megakadályozni a tűz tovább terjedését, így az első és a második emelet többnyira rendben áll.

A helyszínre érkezett rendőrök a tanárok segítségével leellenőrizték, hogy minden diák aki a Midbay Középiskola melletti Kollégiumban tartózkodott rendben van. Miután teljes volt a létszám, egyesével kihallgatták a tanulókat. Ugyan még semmi sem biztos, azonban a rendőrök először a Kollégiumban lakókra gyanakodnak. Akárki is tette ezt a borzalmas bűncsekményt, remélem elfogják a tettest és megkapja a megérdemelt büntetését!

__________________

A MIDBAY KÖZÉPISKOLA EL VAN ÁTKOZVA

GYILKOSSÁG ÉS FELGYULLADT ISKOLA

Nemrégiben az egyik Midbay Középiskolai tanuló borzalmas körülmények között elhunyt. Holttestét az iskola egyik termében találták meg, egy padon fekve. Mellkasán óriási lyuk tátongott, a szíve pedig az elhunyt fiú kezében volt.
Tragikus áldozatként èrt véget szegény fiatal élete.

Azonban ez nem minden: az iskola két hét gyásza után, megrohamozták az épületet a tűzoltók. Lángok nyelték el az épületet, amik sajnálatosan gyorsan terjedtek.

Vajon mi lesz a következő csapás? Ki meri a gyerekét még ilyen körülmények között is az iskolába engedni?
A legfontosabb pedig: ki áll mindezek mögött?

a halál mosolya. | 𝐛𝐭𝐬 Where stories live. Discover now