A szörnyek valóságosak. A szellemek szintén. Bennünk élnek, mélyen a lelkünkben vannak eltemetve. Azonban ez nem azt jelenti, hogy nem tudnak kitörni onnan. Hirtelen minden megváltozik.
Taehyung egy nap lefeküdt aludni a kollégiumi kényelmetlen ágyán. Másnap már nem kelt fel. Vagyis felkelt…csak már nem ő irányította a testét. A lelke hátrakerült és valami sokkal rosszabb, valami sokkal mocskosabb és gonoszabb dolog irányította őt. Többen voltak. Egymáson keresztül beszélték meg azt a sok undorító dolgot, amit el akartak követni. Ölni akartak. Vérre volt szükségük. Taheyung sírt, kérlelte őket, könyörgött, de szavait nem tudták meghallani, de nem is akarták.
Éhesek voltak.
Vért akartak.
Örültek, hogy végre nem kell tovább lappanganiuk Taehyung testébe, hogy azt csinálhattak, amit akartak. Taehyung sokszor nem is érzékelte mi történt, mintha az egész élete csak egy álom lenne. Néha, amikor felébredt, csak vért látott. Kezében kés volt, előtte egy megcsonkított holttest és azokban a pillanatokban arra gondolt mindig, hogy mégis miért kell ennek megtörténnie. Meg akart halni, de nem engedték meg neki, hogy véget vessen az életének, hiszen akkor ők is eltűntek volna.
Mindenhol vér volt.
Talán borzalmasan hangzik, de megpróbálta kitörölni az áldozatainak a fejét az emlékezetéből, azt mantrázta magába, hogy ezek az emberek teljesen ismeretlenek számára és nem tudta megakadályozni a halálukat. Aztán a lelkek kieszeltek egy olyan pokolian gonosz tervet, amitől legszívesebben kitépte volna a saját szívét. De megint elaludt és nem tudott mit tenni.
Mire felébredt már csak Jimin megcsonkított testét látta, ahogyan mozdulatlanul feküdt.
Véres volt minden.
A legjobb barátja, az ember, aki úgy értette meg őt, ahogyan senki nem tudta, holtan feküdt előtte.
Ő ölte meg.
Ő vágta ki a szívét, ő feszítette le a karját a kórházi ágyra, ő szorította meg a nyakát akkor mikor kilehelte utolsó lélegzetét, ő nézte végig ahogyan a sikoly a torkában reked, ahogyan a szeme felakad a fájdalomból, ő látta az utolsó ijedt grimaszát, mikor rájött arra, hogy Taehyung a gyilkosa, ő tépte ki a szívéből a kést és ő hurcolta végig a folyosón, maga után húzva Jimin vérét a mocskos padlón. Ő tett a csuklójára kötelet, hogy kifeszítse a testét a falra, hogy aki véletlenül erre jár megcsodálhassa mennyire undorító dolgot követett el.
Megölte őt.
Meggyilkolta őt.
Véres volt minden.
ESTÁS LEYENDO
a halál mosolya. | 𝐛𝐭𝐬
TerrorMikor váratlanul felgyullad az iskola, megölnek egy tanulót s eltűnik egy diák, mindenki arra tud csak gondolni, hogy itt valami nem stimmel. [ horror/paranormál ]