4

262 21 24
                                    

Birkaç hafta önce;İstanbul'da.

"Demek istediğim,kılık değiştirmek en iyisi efendim."

Sunulan teklif ile biraz düşündü Osmanlı.İki Alman gemisinin kaptanı İtilaf güçlerinden kaçmak için İstanbul'a sığınmıştı.Eğer bu sığınma talebini kabul ettiği duyulursa taraf tutmuş olur ve İtilaf devletleri tarafından saldırıya uğrayabilirdi.

En iyi seçenek o gemileri Türk gemisi gibi göstermekti,mürettebatı da.

"Evet,dostlarımıza yardım edin,Türk üniforması verin.Gemilerin de isimlerini değiştirip Türk bayraklarını asın."

Yanındaki yardımcıları kafalarını yukarı aşağı salladı ve Alman kaptanlara elleri ile kapıyı gösterdiler.

"Yardımınız için teşekkür ederiz.Almanya ve halkı size borçlu."

***

İşte oldu.Yeni gemiler olan Yavuz ve Midilli artık Türk bayrağı ile tam bir Türk gemisiydi.Tek kalan şey hesap vermekti ki bugün vericekti bu hesabı Osmanlı.Fransa ve Birleşik Krallık tarafından bir toplantı konuşmasına çağırılmıştı.

Toplantı sonrası derin bir nefes verdi Osmanlı.Gemileri Almanya'dan satın aldığını yutturmuştu onlara.Yani onlara göre artık Türk gemisiydi Yavuz ve Midilli.

***

Hatırladıkları ile gözü büyüdü Osmanlı'nın.Yanağına elini süren Almanya'ya bakış attı.Almanya gülümseyerek ona bakıyordu.Osmanlı'nın anladığını anlamıştı.Daha çok yakınlaştı küçük bedene.

"Sen..."

Osmanlı'nın yüz ifadesi korku ve sinir ile kaplandı.Şimdi anlamıştı neden Rusya'nın böyle davrandığını.Almanya yüzünden savaşa girmişti.Hemde ona yardım ettiği için.

Almanya'nın elini yanağından ittirdi Osmanlı.

"Senin yüzünden savaşa girdim!"

Yüzündeki sinir tamamen korku ile kaplandı.3 süper gücün karşısında nasıl savaşacaktı?Yanlışlıkla girdiği ittifakları ile sınırı bile yoktu.Tek başına savaşacaktı demekti bu...

Almanya Osmanlı'nın korkusunu sezdi.Devasa elini Osmanlı'nın elinin üstüne koydu.Daha fazla yaklaştı ona.Devasa vücudu küçük beden ile temas kurmayı istiyordu.Korkulu yüzü bile tatlıydı ona göre.

"Merak etme,seni koruyacağım...ne olursa olsun."

Siyah saçlarını arkaya doğru attı küçük bedenin yüzünü daha güzel ve net görebilmek için.Sonrasında sırıttı.Elindeki eldivenleri çıkardı ve elini Osmanlı'nın çenesine getirdi.

"Artık benimsin ve bana bağlısın.Beraber savaşıp yeni dünyanın yöneticileri olacağız."

İmkanı varmış gibi daha çok yaklaştı Almanya Osmanlı'ya.Artık vücutları birbirlerine değiyordu.Osmanlı'nın kafası Almanya'nın göğsüne değiyordu...


•𝟏𝟗𝟏𝟒•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin