✌Lee Eun Woo(Sensin) ✌
16 yaşındasın lise 2ye gidiyorsun. Seouldaki okuluna yeni başladığın icin çok zorlanacaksın ve o okuldaki popüler kızlardan ve jungkooktanda zorbalık göreceksin buna rağmen güçlü olmaya çalışacaksın....
✌Jeon Jungkook✌
Okulun en popüler erkeği. Şu ana kdr kimseye asık olmamıs ve kimseyle sevgili olmamıstır. Kendine aşık olan kızlardan nefret ediyordur ve bu yüzden bazen okulun belası olarak cağrılıyor. 16 yaşında ve sen ile aynı sınıfta...
✌️️Kim taehyung✌️
Okulunun 2. Popüler erkeği,Jungkook'unda en yakın arkadaşıdır aynı sınıftasinizdir. 16 yaşında. Eun woo yani sen ile ne kdr arkadaş olmak istesede jungkook ile arasını bozmamak icin oda sana zorbalık yapıyordur😢
✌️Park jimin✌️
Okulunun 3. Popüler erkeğidir. Jungkook ve taehyung'un en yakın arkadaşıdır aynı sınıftasinizdir. Önceden Hana adında bir sevgilisi vardı ama ayrılmıştır. Cunki onu aldatmistir. İşte bu yüzden kızlardan nefret ediyordur 16 yaşında.
✌️Min yoongi✌️
Jungkook jimin ve taehyung'un en yakın arkadaşı. 16 yaşında. Soğuk kanlı biri gibi gözükse de aslında çok sıcak kanlı ve iyimser biridir okulun son popüler erkegidir. Kızlar ile hiç iyi anlaşamaz. Herkez ona kalpsiz diyor ama oysaki o çok iyi biri ve sevimlidir. Arkadaşlarına çok değer verir hatta onları kaybetmekten bile korkuyordur..
✌️Lalisa manoban✌️
Okulun en popüler kızıdır. Sana hep rosé jennie ve jisoo ile zorbalık yapıyordur cunki 4üde okulun en popüler kızlarıdır. Jungkook'tan hoşlaniyordur(Shiplemiyorum o yüzden sevgili yapmicam 2sini yoksa linçler azıma EDİCEK..) Jungkook'un yanında başka bir kız görünce kıskançlıktan deliye dönüyordur. Ve ona yanaşan kızların hepsini dövüyordur.16 yaşında sen ie aynı sınıfta
✌️Park Roséanne(Rosé)✌️
Okulun 2. En popüler kızıdır. Aslında sevgi doludur ancak Lisaya uyduğu için o sevgisini gösteremiyordur yinede mutludur. Eun wooya(Sana) zorbalık yapıyordur. 16 yaşında Lisa ile aynı sınıfta(Sen ilede)...
✌️Kim Jisoo✌️
Okulun 3. Popüler kızıdır. Sana ne kdr eziyet etmek istemiyor olsada mecburen yapıyordur cunki Lisa rosé ve jisoodan başka arkadaşı yoktur. İşte bu yüzden yalnız kalmak stemedigi için sana zorbalık yapıyordur 16 yaşında. Sen ve Lisa ile rosé ile aynı sınıfta
✌️Kim Jennie✌️
Okulun 4. Popüler kızı. Sana zorbalık yapmayı seviyordur. Aynı Lisa gibi. 16 yaşında sen ile aynı sınıfta. Jimin'den hoşlaniyordur,(Arkadaşlar lütfen ama lütfen linclemeyin shiplemiyorum)
✌️Hwang Hyunjin✌️
Senin abin 20 yaşında. Sen ile uğraşmaya bayiliyordur, ne kdr sinirini bozsada sen ile uğraşması bir yandanda hoşuna gidiyordur. Resim çizmekte çok iyidir sanada o resim çizmeyi öğretmiştir. Dans etmektede bir o kdr başarılıdır.
✌️Lee Felix✌️
Sen ile abinin kuzenidir. Sen ile aynı yastadır. Beraber biseyler yapmaya bayiliyorsunuzdur. Her zmn sen üzüldüğünde onunda canı yanıyordur...
✌️Harin✌️
Annenizdir. 39 yaşındadır. Derslerinde başarılı olman için her zmn sana elinden geldiğince yardım ediyordur. Sana her şeyde güveniyordur.
✌️Do yoon✌️
Babanizdir. 42 yaşındadır. Sana çok değer verir. Abinede aynı zmnda her zmn guveniyordur. İkinizinde her zmn arkasında 1 dağ gibi duruyordur. İkinizede güveni sonsuzdur...
✌️Lee minho✌️
Sen ile çok iyi anlasiyordur en yakın erkek arkadasindir. Sen ile aynı sınıfta.
✌️Yang Jeongin✌️
Senden ilerleyen zmnlarda hoşlanacak kişidir. Sen ile aynı sınıftadır. Minho ile kara bir geçmişi vardır...Eveeettt arkadaşlar tanıtım bu kdr di çok az değil mi(!) Zkjxjsjxjsjxis Umarım hikayeyi beğenirsiniz biraz saçma yazabilme ihtimalim var çünkü bu benim ilk kitabım yani ilk defa kitap yazcam acemiyim. Hadi bismillahirahmanırahim🧛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNGKOOK İLE HAYAL ET / Zorbalıktan Aşka
FanfictionSeouldaki yeni okuluna heyecanlı bir şekilde adım atan Eun Woo(Sensin) basına gelecek her şeyden habersizdir....