Jungkook'un hayatı...
Evet ben jungkook. Yıllar önce annemi ve babamı terk etmiştim. Ve başka bir eve taşınmıştım... Bu evde yaşamak onlar ile yaşamaktan çok çok daha iyiydi. O zmnlar daha 5 yaşındaydım... Bir gece odamda korktuğum için, onlarla yatmaya karar vermistim. Dışarda çok fazla yağmur yağıp,şimşek cakiyordu. İşte bu yüzden odalarına gitmiştim... Kapılarını çalmistim, çünkü onlar kapıyı çalmadan girmeme kızıyorlardı. 1. Çalışımda ses seda yoktu 2. Kez çaldığımda gene ses yoktu.... En sonunda kapıyı yavaşça araladım... Ve asla görmek istemeyeceğim bir,manzara ile karşılaştım... Babamın yanında annem yerine başka bir kadın vardı... Onların ne yaptığını anlamıştım açıkçası... Ama söylemeye dilim varmiyordu... Babam... Babam başka bir kadın ile s*vişiyordu... Demek ki bu yüzden geldiğimi duymamislardı... Kapılarını kapattım ve kapının önünde sabaha kdr ağlamistim neredeyse... Eun woo meselesine de gelirsek... Neden ona zorbalık yaptığımı ben de bilmiyordum... Ama içimdeki bir his sürekli değişiyor ve buda canımı yakıyordu... Bu acımı ise... Kimin söndürebileceğini ben bile bilmiyordum...
____________________________________________________________________Evet bu kdrdi umarım anlatabilmisimdir güzel bir şekilde...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNGKOOK İLE HAYAL ET / Zorbalıktan Aşka
FanfictionSeouldaki yeni okuluna heyecanlı bir şekilde adım atan Eun Woo(Sensin) basına gelecek her şeyden habersizdir....