Cili është funksioni i librit?

215 11 6
                                    

Si funksionon "Opinione për Wattpadin shqiptar" dhe cili është funksioni i tij?

Së pari, ne do të shkruajmë në kapitujt pasardhës emrin e një autori, apo të një libri, apo të gjithçkaje që ndodh në Wattpadin shqiptar dhe ju do të më nisni mendimet tuaja të sinqerta në mesazhe private.

Libri "Opinione për Wattpadin shqiptar" ka synim sinqeritetin e humbur dhe aktivizimin e shkrimtarëve dhe lexuesve. Banaliteti dhe gjuha vulgare nuk janë kurrsesi të pranuara!

Me dëshirën e autorëve, shumica e të cilëve preferojnë të qëndrojnë anonim kur shprehin mendimet e sinqerta, ne kemi menduar sërish që mesazhet të postohen në mënyrë anonime! Nuk kemi për synim nxitjen e sherrit dhe ju lutem, respektoni privatësinë e lexues-shkrimtarit!

Pasi të nisni mendimet tuaja në mesazhet private për temën e caktuar nga ne në kapituj pasardhës, ne do i publikojmë ato në këtë libër në mënyrën e premtuar anonime! Të gjitha temat do i përcaktojmë me numra 1,2,3 e kështu me rradhë, dhe përgjigjet tuaja do të postohen në kapitujt e rradhës gjithashtu sipas numrit të temave: 1 për temën e parë, 2 për temën e dytë ose 3 për të tretën.

Për çdo moskuptim, ju lutem na pyesni. Tema e parë do të postohet së shpejti!

Opinione për Wattpadin shqiptar.Where stories live. Discover now