E kam shume bezdi te me shkruajne per t'u lexuar librin. Per ate Zot, qe e kam pasur perhere te shkruajtur ne bion time qe nuk pranoj te me shkruajne per t'u lexuar librat! Besoj se kur njeriu hyn ne nje profil, hyn dhe e veren ate perpara se thjesht te turret ne wall e te hedhi pyetjen qe i ka bere copy paste. Jam e mendimit se njeriu nese do, e gjen veten librin qe ata e sugjerojne si te bukur.
Jam kundra te shkruajturit per kete gje, sepse eshte plotesisht vemendje. Eshte plotesisht kerkese per te marre me shume shikime dhe vota. Ka qene nje kohe ne watt kur te tere shkruanim ne wallet e njeri-tjetrit, por ajo kohe siç i thone vajti e shkoi. Nuk mund t'i shkruash CDO PERSONI TE MUNDSHEM NE WATTPAD TE TE LEXOJNE LIBRIN, te pakten jo edhe accounteve inaktive sepse behet shume vrastare per syrin te hysh ne profilin e personit dhe te lexosh te njejtin mesazh copy paste.
E pranoj qe edhe une kam shkruajtur te me lexojne librin, por kryesisht shoqeve. Nese me thoni tani, qe kam shkruajtur edhe une per librin, te lutem eja e me trego provat sepse nese une kam nisur nje mesazh per te me lexuar librin, e kam bere kryesisht ne mesazhe private ose ne wallet e shoqeve dhe jo ne CDO ACCOUNT TE MUNDSHEM INAKTIV TE WATTIT.
Te pakten, mos hidhni edhe kunja neper keto libra per mua se late nam. Te pakten jo me mua se e di shume mire ca njeriu jeni. Mesoni te shprehni dufin, te pakten se nuk ju pelqen pastaj kur ju kthehen njerezit. Edhe hiqeni pastaj sikur jeni modeste e te sjellshem. Serish, te pakten mos e beni kete gje para syve te mi.
YOU ARE READING
Opinione për Wattpadin shqiptar.
SaggisticaOpinionet e sinqerta për Wattpadin shqiptar.