8. (Tema 4)

33 8 0
                                    

Tani sipas mendimit tim kjo gje kur teprohet quhet e gabuar dhe kur jo seshte ke ka ndonje gje t kerkosh mbeshtje nga wattpadistet per te lexuar histori. Me sa kam pare personat qe shkruajne per te lexuar historite e tyre jane kryesisht t rinj ktu dhe seshte gje e gabuar "Shkrimtare" te dashur.
Po mir m vlla ste pelqen fshije mesazhin injoroje mos e lexo ste detyron kush.
Pastaj dhe ti njehere e nje kohe ke dashur mbeshtje vota per librat tend I more si I more me cmenyre bravo te qofte edhe tjetri do gjej menyren .

Tani kthehemi tek ajo e tepruara. Okej e kerkon mbeshtjejen voten por pak me limit.Shumica e konsiderojne bezdisje ose shqetesim.Un per veten time se kam fare problem te me shkruajne per tu lexuar librat.

Po me vjen inat me ca komente qe ne vend t tregohen cik suportues ose ku di une vijne komentojne e bejne sikur u ke vene bomben ne wall ose dm Jo sikur u thua me mirsjellje dhe ja sugjeron librin.

 Kshu qe ju persona qe sugjeroni libra me wallet tona. Ka akoma njerez qe ju suportojne joo me mafiaa te shkruani Po ca tju doje zemraa. Le ta cilesojne wattin kta jo po aplikacion per shkrimtaret jo poo.Shkruani ca ju nxjerr zemra e shpirti dhe vazhdoni qee ate qe shkruani te na e tregoni pse Jo me kto sugjerimet tuaja neper walle.

Lots of loveeee ❤️

Opinione për Wattpadin shqiptar.Where stories live. Discover now