GOOOD MANDAG!! ALLE KJÆRE LESERE!
Jeg har nå startet andre uken av sommerjobben min her i Norge og, er ganske så fornøyd med å ikke miste døynrytmen min som, er så utrolig lett når man har ferie. Så de dagene som, kommer nå er det jobb og skriving. Jeg er på jobb fra 09-14 så har som, regel tid til å skrive.
Tenker jeg engentlig kan si dette her også, nå at jeg reiser til London om ikke altfor lenge. Så blir nok ikke noe del akkuratt den mandagen.
Håper alle fortsatt koser seg med ferien så langt. Jeg kjenner jeg misunner veldig de som skal til syden akuratt nå men, men, jeg overlever. Kanskje... -Charlotte<3
--------------------------------
Niall's POV
''Du kan gjerne gifte deg med meg, Niall.''var den en som sa.
''Eller meg..'' sa en annen stemme.
I det jeg hørte noen knips fra noen telefoner.
''Hun skal gå i et apekatt kostyme.''sa jeg.
Jeg hørte noen skjokkerende latterbølger.
''Jeg skal bare bort til kiosken å kjøpe noe å drikke. Rop hvis han våkner...''Var den en til stemme som sa.
''KOM TILBAKE MED COLAEN MIN!!''Skrek jeg mens jeg prøvde å holde latteren inne. De må lure nå...hahaha
''Niall? Hva er det du snakker om?''var det noen som sa.
''Åja, med vinger. Hvilken farge vil du ha på bindet ditt da? Ahh det skal jeg selvførgelig kjøpe.''sa jeg.
Jeg åpnet øynene sakte og ser minst 5 vettskremte jenter. HAHAHA
''Hallo jenter''sa jeg i det jeg satte meg opp. Jeg gne meg litt i øyene og fortsatte å se meg rundt.
Jentene sto der uten å si et eneste ord. Solstrålene skinte igjennom de høye trærne uten en eneste knyst fra noen av de som sto rundt. Snø så jeg takk og pris ingen ting til. Enda jeg vet det bare er dager til desember...
''Skremte jeg dere?''sa jeg og kikket på de.
De sto der og nikket sakte.
''Vel..jeg får vel komme meg avgårdet..''sa jeg og reiste meg opp.
''Vent!''var det en stemme som sa.........
Harry's POV
Vell, å finne pornostjernas lillesøster var ikke så lett for oss med null erfaring med GPS. Så å finne Niall virket for øyeblikket helt umulig. Vi hadde ikke prøvd å spore Niall enda siden vi begge endte opp med det såkalte ''søvnøgle-syndromet''der man ender med å bli fanget av den det såkalte trollsøvn-øglen. De drar til seg hvert lille hårstrå på kroppen din og får deg til å føle at du sitter i en båt som, kun gynger fram og tilbake. Akkurat som en vugge. Dette gjør deg svimmel/sjøsyk. Det er spesielt de gangene du føler svimmelheten det er værst. For det er da du kan ende opp i en vuggene båt resten av livet. Det finnes selvførgelig mange reaksjoner på dette for alle reagerer forskjellig. Tingen er den at øglene tar aldri hensyn, plutselig er de der og da er løpet kjørt med det som, kalles i dette tilfelle ''Pornostjernas skjeldene forsvinning''(hahah skulle nesten skrevet en bok om dette tema.) Neida, det finnes ingen trollsøvn-øgle den er egentlig bare kaldt for tapt søvn, ødelagt døynrymte...osv...
Jeg reiste meg opp fra sengen min og, gikk mot badet. Søvnen tok over hos Niall men, jeg våket i fem tiden på morgnen i dag og følte at jeg heller burde dra hjem. Niall ville nok ikke blitt så happy om han fant meg sovene, oppe på skrivebordet hans med et godkjent passord..... Darren sov jo fortsatt mens jeg dro hjem i stad men, han sa jo før vi begge sovnet at han skulle dra tilbake til hotellet dagen etterpå.
Uansett, det jeg har tenkt til å gjøre nå er å ta en dusj og ringe mamma opp igjen siden jeg lovet henne å ringe hun tilbake i går kveld. Så når det er gjort..for vi bare se hvor dette ender eller på en annet måte hvor dette fører oss.
Niall's POV
Jeg snudde meg rundt i det jeg akuratt skulle til å ta et skritt på den asfalterte veien som, gikk igjennom parken.
''Hva var det du egentlig mente med vinger og hvilken farge vil du ha på bindet ditt da?''var det en jente med mørkt som, spurte.
''Eehh var er det du snakker om? Bind? Jeg har da aldri nevnt det for dere?'' svarte jeg.
''Nei, vent nå...''svarte jeg.
''Du sa det i søvne....''svarte hun.
''Også nevnte du noe med en cola...'' Var det en jente med lyst hår litt lengre bak sa.
''Og at du ville at din fremtidige kone skulle gå i apekatt kostyme.''Sa en til fan med et forvirrende blikk.
''Nei, vet dere hva...''sa jeg og prøvde å virke litt irritert.
For øyeblikket nå. Sto jeg å smilte som en idiot. Jeg prøvde å la være å le men, hvordan skal jeg klare å ikke le?
''Hahah unnskyld, det var ikke meningen å tulle med dere. Jeg latet som, og ja jeg husker det jeg sa med kostyme..bindet og colaen....''sa jeg og lo litt.
15 minutter senere...
Jeg satte kursen hjemmover...
Når jeg begynte å tenke over hva jeg faktisk hadde opplevd følte jeg meg litt som, en uteligger. Ikke det at jeg har noe i mot dem men, kanskje jeg brude fortsette å sove ute? Det var jo tross alt nok med frisk luft men, nå har jeg faktisk et litt annet syn på de som faktisk ikke har noe hjem og sover ute 24/7.
YOU ARE READING
My littlesis 3
FanfictionFortsettelsen av bok 2... Leah er sporløst forsvunnet. Niall, Darren og Harry hiver seg ut på noe desperat etter å finne henne. Vil de kunne greie å få fatt i de som, tok henne og ,mest av alt vil de finne Leah i god behold? Vil livet i etterkant e...