1. Bölüm / Soyad

25 3 0
                                    

Of ! Sabahın köründe çalan bu şeyde ne ? Tabi ki benim canım alarmım. Gerçekten çok yoruldum okula gidip gelmekten. Daha fazla ötmesin diye elimle yumruk atıp uçmasını sağladım. Eh arada sinirimi çıkartıcak şeyler lazım bana. Yatağımda fazla oyalanmadan kalkıp banyoya gittim. İşlerimi halletikten sonra odama gelip iğrenç formamı giydim. Hayatımda böyle iğrenç bir forma daha görmedim. Mavi lakos ve mavi etek. Okulda şirinler gibi geziyorduk. Gerçekten şaka gibiydik. Hemen çorabımı ve formamı giyip saçlarıma koyuldum. Çok gür ve uzunlardı bu yüzden onlarla uğraşmaktan nefret ettiğim için basit bir at kuyruğu yapıp aşağıya indim. Annemler çoktan kahvaltıya oturmuşlardı. Hemen gidip yanaklarına öpücüğümü kondurdum.

'' Günaydın ev halkı '' diye referans verip yerime oturdum.

'' Bu kız ne olucak Mine. ''

'' Bir şey olucağı yok Demir. Yaptık bir kere çekicez. '' dediği zaman annem kahkayı patlattım. Evet ne kadar değişik bir aile olduğumuz buradan belli oluyordu. Ailecek kahvaltımızdan sonra aşağıdan gelen korna sesiyle irkildim. Yine mi geç kaldım servise ! Of ! Hemen çantamı alıp kapıya koştum. Paltomu ve ayakkabılarımı giyip asansöre binip aşağı uçtum. Resmen uçtum çünkü servis beklemiyordu ! Servise bindiğimde insanların bana bakmasından hoşlanmıyordum. Sanki birini öldürmüşüm gibi bakıyorlardı ve bu sinir bozucu bir durumdu. Hemen arka taraflarda bir yere oturup tek sevgilim olan kulaklığımı ve telefonumu çıkartıp en sevdiğim şarkılardan biri olan Demi Lovato - Believe In Me dinlemeye başladım.

I'm losing myself

Kendimi kaybediyorum

Trying to compete

Rekabet için savaşıyorum

With everyone else

Herkes ile

Instead of just being me

Sadece ben olmak yerine

Don't know where to turn

Nereye döneceğimi bilmiyorum.

I've been stuck in this routine

Bu rutine sıkışıp kalmışım

I need to change my ways

Kendi yolumda değişmeye ihtiyacım var

Instead of always being weak

Her zaman zayıf olmak yerine

I don't wanna be afraid

Korkak olmak istemiyorum

I wanna wake up feeling beautiful..today

Kaltığımda güzel bir duygu..bugün

And know that I'm okay

Ve iyi olduğumu biliyorum

Cause everyone's perfect in unusual ways

Çünkü alışılmadık şekilleriyle herkes mükemmel

So you see , I just wanna believe in me

Öyleyse gördün , ben sadece bana inanmanı istiyorum

La la la la la la la la

...

Ben şarkımı dinleyene kadar okula gelmiştik. İşte birgün daha başlıyordu. Servisten indim. Herzaman ki gibi gözüm direk onu aradı. Oradaydı işte oturuyordu grubuyla. Herzaman yaptıkları şey. Onu tam 2 senedir seviyorum. Onunla ilgili herşeyi biliyorum. Neyi sever , neyi sevmez , en sevdiği şey ne , en sevmediği yemek ne hepsini adım gibi biliyorum. Ama o benim adımı bile bilmiyor. Şu iki sene içinde sadece bir kere baktı bana. O da kafama top gelmişti ve o da benimle dalga geçmişti.

● Okyanusun Kokusu ●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin