3. Én kedvellek.

8 1 0
                                    

Jongho szemszöge:

-Milyet filmet szeretnél nézni? Mik a kedvenceid?

-Hmm igazából nagyon szeretem a vígjátékokat az egyik kedvencem, de amit legeslegjobban szeretek azok a K-drámák.

Furcsa most egy ágyban lenni vele, jó érzés tölt el, eddig volt egy barátnőm az életben pedig már 21 éves vagyok, igen nem siettem el ezt a barátnős dolgot de jobb is így, én is ugyan úgy jártam mint X/y, csak annyi különbséggel hogy a lakásomra hozta és mindent előttem csinált még az nap ki is dobtam. Sajnálom ezt a lányt igazából, meg van mindene, semmi hiba sincs benne csak a szerelemi élete a romokban mint nekem, remélem ez egy jel.

-Esetleg Jongho ma még haza akarsz menni? Mert ha nem hoznák fel egy kis vörös bort a film mellé! Mosolyog rám.

-Oh.. hátha nem zavarok, reggel akkor haza kell menjek mivel se ruhám semmim nincsen..

-Oh az nem baj, nem hiszem hogy Mingi az összes ruháját el vitte volna! Megyek meg nézem!

Majd ki száll az ágyból, muszáj hogy ebbe a kis átlátszó ruha legyen rajta? Látszik milyen színű a bugyija meg mindene, istenem nem akarok álló farokkal le feküdni és filmezni, meg persze ő félig a főnököm!!

Te szemszöged:

Tudom hogy zavarja Jonghot hogy ebbe a kis lenge ruhában vagyok, csak azért sem veszem át, most éppen a szekrényben neki keresek valami ruhát legalább egy tiszta pólót és egy rövid nadrágot, meg persze akkor kettő talpas poharat meg a vörös bort ,aztán pedig el küldöm fürdeni utána pedig neki állunk filmezni, milyen fura igaz? Ma reggel ismertem meg aztán már ma estére velem alszik.

-Meg jöttem!
Teszem le a poharat meg a bort a kis éjjeli szekrénye amin csak a kis lámpa van.
-Meg hoztam neked ruhákat, vagyis csak egy nadrágot meg egy pólót, mosolygok rá.
-Ha szeretnél menj zuhanyoz le, addig én be ágyazok!
Remélem nem gondolja azt hogy a földön fogom altatni, meg addig ki választom a K-drámát mivel én is nagyon szeretem.

Jongho szemszöge:

Nem lesz jó nekem ez a póló, most fél meztelen kéne ki mennem hozzá? Kis húsos testemmel csak nem ijed meg.  Ki jövők a fürdőszobából majd a szoba felé veszem az irányt.
-Öhm..megyek be az ajtón. -Kicsit kicsi nekem ez a póló! Megyek hozzá közelebb, de ő közben a tvt bámulja, majd oldalra néz, és a kis húsos testemet bámulja végig.

-Ugyan nem baj, ne legyél félénk! Gyere nézzük a filmet! Paskolja meg az ágyat maga mellet. -Veled alszom?
-Persze, nem engedem hogy a földön aludj!

Nézzük a tvt az egyik felében én ülök másikban pedig ő, régen ittam már bort ezért érzem a hatását de ahogyan látom ő is, érzem a köteléket köztünk de mégsem lép egyikünk sem.. Ezért lépek én, el fekszem az ágyon és a takarót pedig a csípőmre helyezem, rá pillantok és engem nézz, a két kezemet a fejem alá helyezem majd úgy nézem a filmet tovább.
Majd se szó se beszéd a poharát le teszi a kis éjjeli szekrényre és rám fekszik pontosabban a mell-hasamra amire a jól eső érintése miatt ki rázz a hideg, nem tudom most miért tette ezt de tetszik nem tagadom.

-Igy a film közepébe érünk már, neked hogy tetszik? Probálom oldani a feszült hangulatot amit okozott nekem.

-Igazából jó, de akkor sem értem miért tette ezt a csaj! Hiszen ott van neki Minjun akibe halálosan szerelmes, de közben össze jön azzal a Jin-el akit meg nem szeret de közben Jin meg halálosan szerelmes a csajba. Figyelni kell ezt a filmet mert bonyolult!!

Imádom ahogyan ezt most el magyarázta, aranyos. De akkor sem értem miert fekszik még mindig rajtam, kényelmes lennék?
El kéne mondanom neki hogy egy nap alatt én meg kedveltem őt? Áh de nem akarom el sietni, veszekszem most saját magammal.

-Álmos vagyok, ásít a mondatbába bele.  -Nézni akarod még? Vagy ki kapcsolhatom?

-Ki kapcsolhatod nyugodtan.

-Jó éjszakát Jongho.

-Neked is X/y.

Nem fogok tudni el aludni, veszem a bátorságot és át bújom az ő takarója alá és át ölelem a derekát és magamhoz húzom, majd adok egy puszit a fedetlen vállára, tudom hogy fent van még mert sóhajtott. Meg fordul majd velem szembe találom őt, mivel nincs be húzva  a függöny sötétítő így a holdfény be világit a szobába és rá látok a szép arcára, -Jongho..mi nem lehetünk csak munkatársak vagy szimplán csak barátok úgy érzem.
-Jól érzed X/y, vigyázni akarok rád, meg óvni mindentől és mindenkitől, minden este veled szeretnék el aludni és reggel melletted szeretnék fel ébredni, tudom nincs egy napja hogy ismerjük egymást de azt hiszem kedvellek téged X/y! Majd közelebb hajolok hozzá és adok egy puszit az ajkaira, amint el húzódnák tőle már a két kezét az arcomra rakja és vissza húz az ajkaira, lágy, kedves csókolózásba kezdünk, majd levegő hiánya miatt el válunk, -Én is valahol legbelül kedvellek Jongho de nem tudok ilyen gyorsan le mondani Mingi-ről, adj időt nekünk kérlek! Most pedig aludjunk holnap munka, majd ad egy puszit a számra, -Jó éjszakát még egyszer Jongho!
-Neked is.
Ölelem ugyan úgy őt át mint ahogyan az előbb, és már alszunk is.

Remélem tetszik hihii<3  Itt egy aranyos kép róluk meghalok 🥹🥹

Remélem tetszik hihii<3  Itt egy aranyos kép róluk meghalok 🥹🥹

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mingi, Jongho and You Where stories live. Discover now