Van egy barátom akit Song Mingi-nek hivnak, lassan két éve alakítunk egy párt, már egy lakásban élünk, szeretem a kezdetek óta de amióta együtt élünk fél éve meg változott minden, innen kezdődik az életem felfordulása.
Este hat óra van Mingi még sehol mostmár ez a második napja hogy későn ér haza, reggel el megy a munkába ez nyolc óra körül meg történik, és három óra körül kellene haza érnie, nem akarom fel hívni mert lehet zavarnám ezért meg várom még haza ér és beszélek vele.
El megyek le zuhanyozni és várok hátha meg jelenik, mert már hét órát mutat az óra, sok minden meg fordult már a fejembe hogy lehet félre lép, esetleg rajtam kívül van valakije.. Nem szeretném hogy igazam legyen úgyhogy nem beszélem be magamnak, ezért úgy döntök hogy el megyek le feküdni nem várok rá, hiszen reggel munkába kell menjek jön egy új kolléga aki férfi lesz...Reggel a telefonom csörgésére kellek amit rögtön ki is nyomok hogy Mingi ne keljen fel, bár kár volt mivel nem fekszik mellettem..Egész éjjel egyedül voltam mikor tudja hogy félek egyedül aludni..Hol lehet? Nem is keresett engem az éjszaka?!? Érzem, női meg érzés hogy csal, de reménykedem legalább abban hogy szebb és formásabb nálam... Jó napom lesz ma is látom.
Munkába indulva fel veszem magamra a mosoly maszkot amit eddig tettem mióta Mingi ezt csinálja.
Be menve köszönök mindenkinek majd le ülök a gépem elé, de mivel ma jön az a férfi akinek én leszek a jobb keze, nekem kell be tanítani.Jongho szemszöge:
Ma megyek dolgozni az irodába ahol majd csak leveleket kell alá irjak és információkat kell el olvassak, izgulok egyébként már tudom ki lesz a munka társam elvileg egy nő, azt mondják róla hogy aranyos, kedves, szép nő. Már úton vagyok oda, az ajtón be lépve az információs pulthoz megyek. -Jó napot! Állás interjúra jöttem!
-Jó napot! Köszön kedvesen a hölgy, -foglaljon helyet kérem, szólok máris annak a hölgynek akivel fog dolgozni mivel a főnök ma nincs bent!
-Rendben köszönöm!Te szemszöged:
Csörög a telefonom, -Igen?
-Kérlek gyere le, itt van az úr akivel lesz! -Megyek!
Minden erőmet össze szedve és parfümömet meg találva fújom be magam majd a lifthez megyek nem fogok magas sarkúban három emeletett meg tenni.
Oda érve nem látom sehol az urat, hová lett?
-Hová lett? Kérdezem a Jisotól aki az informácios pultban ül. -Áh ott van! Oda sétálok hozzá majd meg szólítom. -Jónapot?
Bár ez inkább kérdésnek hangzott mint
kijelentésnek. Hátra fordul majd az arcát kezdem el fürkészni, fekete öltönyben van, a haja is fekete nagyon jól áll neki. -Oh elnézést! Hajol meg, -Choi Jongho vagyok, fog velem kezet. -Én pedig, (a te neved). Örülök hogy meg ismerhetem! Gyere velem körbe vezetlek!-Igazából nem nagy ez a hely, én vagyok a főnök helyettes vagyis a jobb keze de ő jelenleg nem tartózkodik bent. Körülbelül olyan 50-60 ember dolgozhat itt.
Be szálunk a liftbe majd a harmadik emeletre megyünk egyenest az irodába, ma nem lesz olyan sok teendője. -Végzett már irodai munkát?
-Még nem, úgy hogy előre elnézést kérek ha valamit el rontok!
De fain! Úgy érzem el leszek vele.Jongho szemszöge:
Ijedek meg hirtelen mikor valaki rám köszönt, hátra fordulok majd egy (képzeld ide magad) nővel találom szembe magam, gyönyörű ez a nő és ez a édes illat ami árad belőle hmmm kedvencem.
Most meg itt ülök mellette és magyarázza nekem hogy mit hogyan kell csinálni és hogy mi merre található, ha jól olvastam tízkor lesz egy fél órás szünet abban majd meg probálok fel tenni neki kérdéseket, minél többet meg akarok róla tudni!!-Szünet! Kiabál be egy másik kolléga.
Te szemszöged:
-Szuuper végre! Gyere Jongho meg mutatom hol a ebédlő! Igazaból jó hogyha ketten bent leszünk hiszen mindegyik dohányos és inkább az udvaron vannak, mosolygok rá aranyos kislány zavaromba amit viszonoz.
Majd ahogyan le ülök csörög a telefonom, Mingi hív -Neharagudj ezt fel kell vegyem! majd gyorsan a zöld ikont nyomom meg.
-Szia X/Y..
-Szia Mingi.
-Este ha haza jöttél tudnák beszélni? Tudom haragszol rám!
-Mingi figyelj most rám, hogyha arra gondolok amit tudom hogy tudod hogy mire gondolok akkor mire haza érek legyen össze pakolva minden cuccod! Ha nem akkor otthon találkozunk! Szia! Nyomom ki.-Ne haragudj, dobom le az asztalra a telefont.
-Jól vagy? Mi történt? Kezd el érdeklődni Jongho.
-Jól vagyok,de egyszerűen nem értem a páromat! Chhh már nem tudom annak nevezni, biztos vagyok benne hogy már vagy fél éve csal, tegnap este nem jött haza fix nem a munkába ment hanem valami kurvához! Tudja hogy nem tudok egyedül aludni! Egyszerűen félek!! Akadok ki teljesen.
-Ne aggódj! Próbáljátok meg-meg beszélni a dolgokat! Gyönyörű nő vagy! Simogatja meg a kezem, fel hajtom a fejem majd a szemébe nézzek, faszom! Még a végén belé esek! Túl ragyogóan néz rám. -Meg ha esetleg kell segítsek szólj bátran, oké?
-Oké!Itt lennék az első résszel, remélem eddig tetszik! Tudom tudom még a Taekook könyvemet se fejeztem bee 🥹 de rajta vagyok.
YOU ARE READING
Mingi, Jongho and You
RomanceMingi a barátod már 2éve, de meg változott már egy jó ideje. Félsz hogy félre lép, és hogy el hagy egy másik szebb lány miatt. Jongho pedig oda megy dolgozni melléd, már az első pillanatol tetszel neki, vajon mi lesz ebből? Előfordulhat majd 🔞❗️...