2. Mingi mi űtőt beléd?

10 1 0
                                    

Mingi szemszöge:

Már több mint fél éve csalom őt, ki szerettem belőle, tehát akkor ez megcsalásnak számit? Ő egy ártatlan nő, imádtam minden egyes percet vele tölteni, randizni vinni, szüleimnek be mutatni és amiket eddig csináltunk a két év alatt, az ártatlanságát is én vettem el 22 éves voltam akkor mostmár 24, sokat változtam azóta, gondolom neki is koppant hogy nem járok haza és nem érintem őt se testileg se lelkileg, hülye vagyok a világ idiótája de el kell onnan jönnöm, szóval jelenleg most oda tartok, a házat nem veszem el tőle mivel nem lenne hol aludnia max az utcán de mivel ő volt az életem értelme nem lenne szívem ki rakni, nekem meg lenne fedél a fejem felett, mivel ő Európai nő itt Koreában könnyű lesz neki egy másik barátot találni, én nekem most Koreai barátnőm van közel sincs hozzá, de szeretem őt az a lényeg. Még haverok által ismertem meg.
Még estére se jöttem haza pedig gondolnom kellet volna arra hogy nem tud egyedül aludni, mindig össze kellet bújnunk mert félt, félt hogy el hagyom és egyszer fel ébred és nem leszek mellette, félt hogy a szülei el hunynak ami be is következet, ide költözött Koreába hogy velem lehessen hiszen oda haza már nincs senkije. Ahogy idő közben ide értem a házhoz és be léptem az ajtón rossz érzés volt körbe nézni, mindehol emlékek jutnak eszembe, mikor a fotelben szeretkeztem vele az volt a legviccesebb mivel le estünk róla, vagy amikor a konyhába főztem meg sütöttem neki egyszerre, szerete a főzteimet legtöbbször mindig én főztem, de nála jobban senki nem főz!! Örök kedvencem marad.
A hálószobába fel érve az ágy össze volt túrva gondolom nem tudott az este aludni meg értem, ki nyitom a szekrényt majd ki veszem a bőröndöt és bele pakolom az összes cuccomat ami létezik, lassan ő is itthon lesz 4-kor végez és 4 után 20percel mindig itthon volt.
Szóval most várok, várom hogy ide érjen és beszéljek vele vagy kapok egy pofont és el küld a büdös picsába, biztos vagyok benne hogy ez lesz.

Te szemszöged:

Félek, félek haza menni, félek hogy az fogad hogy Mingi össze pakolt és el hagy.
De muszáj vagyok szembe nézni a tényekkel, 4 óra van ami azt jelenti hogy végeztem mára.
-Jongho végeztünk mára! Állok fel a székből majd ki nyújtom minden végtagom el fáradtam mára.
-Mivel vagy? Haza vihetlek? Kérdezi Jongho.
-Oh el fogadom a kedvességed! Nem szeretnék most tömeg közlekedést választani.
-Hogy tetszett a mai nap? Értetted amiket magyaráztam?
-Igen igen! Elég könnyű munka ez.
Egész úton beszélgettünk, jófej ez a Jongho.

De haza és értem idő közben és befelé tartok fel a lépcsőn, majd rontok be hirtelen a házba az ajtó pedig csapódik.
-Tudtam! Bassza meg, hogyan nem vehetem eddig észre ?
-Várj! Rohan oda hozzám.
-Hagyj, ne fogdoss! Takarodj innen! Vágom pofon, ide ne merj jönni nem akarlak látni! Menj a kurvádhoz aki elvileg ezerszer jobb nálam csak azért mert Koreai és nem pedig egy Európai! Fogd a cuccod és vidd.
Ki ment, el ment itt hagyott hátra hagyott 2 évet, a terveket és mindent, nem szerettem volna meg hallgatni hogy miért tette ezt mert csak jobban fájna.
Fel megyek a fürdőbe majd vizet engedek magamnak jól fog most jönni.

Jongho szemszöge:

Nem mentem haza kiváncsi voltam erre Mingi gyerekre, nem telt tíz perc se de már nyílt az ajtó, elég magas férfi lépett ki az ajtón a haja az szőke volt, az arca jobb oldala pedig piros gondolom adott neki egy pofont. Kiszállva a kocsiból egyenest fel megyek hozzá, nem kopogtam nyitva volt az ajtó ezért be mentem rajta, fel mentem a lépcsőn majd hálószobába mentem ott nem volt viszont a táskája és minden cucca az ágyra volt dobva, tovább mentem majd kíváncsiságból be mentem a fürdőbe lehet nem kellet volna, ott feküdt a kádban semmi nélkül, nyeltem egy nagyot viszont ebben a kínos csendben hallani lehetett mivel rám nézett, tágra nyílt szemekkel figyeltük egymást, majd gyorsan ki rohantam.
-Ez most irtó ciki volt!
Le ülök és várok. -Jongho? Mit keressel itt? Jött ki egy törölközővel ami rá volt tekerve a testére.
-Ummm..vakarom a tarkom zavartan.. -hát izé nem mentem haza, meg vártam még Mingi gyerek le jön, ha nem jött volna le akkor is fel jöttem volna. De ne haragudj nem akarlak zavarni! Megyek úgyis későre jár!! Jó éjszakát, holnap találkozunk! -Várj már!
-Várok jó, de légyszíves vegyél fel valamit mert nem lesz jó vége...
Majd be ment és fel öltözött, most komolyan csak a munkába vannak normális ruhái? Most is ki jött nekem egy kis hálóingbe ami átlátszik..
-Mit szerettél volna mondani? Most komolyan igy kérdeztem meg? Fejbe csapom magam képzeletben.
-Igen, lehet nagy dolgot kérek tőled most, és nincs hogy egy napja hogy ismerjük egymást de kérlek maradj itt velem, nem szeretnék egyedül aludni, idővel el fogom neked mondani. De ha nem meg értem menj nyugodtan, bár meg sem kérdeztem tőled hogy esetleg van e barátnőd vagy valakid, ohjaj olyan hülye vagyok!!

Most azt akarja hogy vele aludjak? Ilyen ruhában akar előttem billegni meg aludni?! De egyértelmű hogy igent mondok neki.
-Maradhatok, segítek neked bármiben ha kell!

-Rendben köszönöm! Gyere akkor, nézzünk meg egy filmet! 

Remélem tetszik eddig nektek! 🫶🏼

Mingi, Jongho and You Where stories live. Discover now