⚠️سەرەتا ئەمەوێ شتێک ڕوون بکەمەوە کاتێک خەتێک بە تۆخی ئەنووسم واتا ئاوا 👈🏿 بەم شێوە واتای ئەوەیە من باسی ڕابردوو ئەکەم جا ڕابردوەکە چەند ڕۆژێک پێش ئێستا بێت یان چەند ساڵێک چونکە من لێرە نانوسم فلاش باک.
* بۆ چیڕۆکەکەی فیلیکس بیرۆکەکانم ئەگۆڕم چونکە بیرۆکەم بۆ نایەت و هەست ئەکەم چیرۆکێکی ناخۆشە بۆیە ناچارم دێلێتی بکەم و دانەیەکی تر بنوسم چونکە بیرۆکەم هەیە هیوادارم دڵتان لێم نەهێشێت زۆر سوپاس ❤️
با زۆر نەڵێم ئێستەش وەختی چیرۆک نوسین نیە بەس جەوم هەیە بەهیوای چێژ ببینین و ڤۆتیش لەبیر مەکەن ➿✨
_________________________________
"براکەت جارێکی تر لە هۆڵی پێشوازی لەگەڵ وۆنوو شەڕی کرد!" دایون هەر کە هاتە ناو پۆلەکەوە هاوارێکی کرد.
"ئۆهۆو .....ئێستا ئەوە چییە؟" ن/ت بە بێزارییەوە بە دەنگە خراپەکەی پرسی.
کیم مینگیوی برای کیم ن/ت، هەمیشە لەگەڵ یەک و تاکە گەورەترین دوژمنەکەی کە تا ئێستا لەم جیهانەدا نەبووە، تووشی شەڕ بوو، ... جیۆن وۆنوو.
باشە، ن/ت بەڕاستی ئیزعاج نابێت بە بیستنی شەڕی نێوان براکەی ونوو هەرچەندە لەبەرئەوەی ئەوە لە ئێستاوە شتێکی ئاساییە بۆ ئەو.... ئەوان لە ساڵی یەکەمی ئامادەییەوە دوژمن بوون بۆیە، ئەو هەواڵەی کە دایون بە ن/تی وتووە تەنانەت شتێکی سەرسوڕهێنەر نەبوو و نە شتێکی گەورەش بوو.
پێشتر باشترین هاوڕێ بوون!....
باشترین هاوڕێ! کە هەموو کەسێک ئیرەیییان پێدەبرد بەهۆی ئامانجەکانی باشترین هاوڕێیان کە هەیانبوو. بەڵام کەس نازانێت ئەو دووانە بەڕاستی چییان بەسەر هات ئاوا لەناکاو. وەک ئەوە وایە بەڕاستی شتێکی گەورە و خراپ لە نێوانیاندا ڕوویدابێت و وایان لێبکات زۆر ڕقیان لە یەکتر بێت.
نەک تەنها مینگیوو بەڵکوو ن/ت'یش ڕقی لە وۆنوو دەبێتەوە. نەیدەزانی بۆچی...... نەک لەبەر ئەوەی مینگیوو ڕقی لێیەتی، بەڵکو تەنها بەڕێکەوت و بەبێ هۆکار ڕقی لێیەتی.
ڕەنگە لەبەر ئەوە بێت کە هەموو ئەو شتانەی کە دەیبینێت لە ونوو تەنها ڕق و کینەیە؟
"نازانم. بیستوومە کە وۆنوو شتێکی خراپی دەربارەی مینگیوو وتووە و دواتر مینگیوو ئاوی بە دەموچاویدا ڕشتووە ، شەڕەکە دەستی پێکردووە." دایون وەڵامی دایەوە.
YOU ARE READING
ᴍʏ ʙʀᴏᴛʜᴇʀꜱ ᴇɴᴇᴍʏ ||ᴊᴇᴏɴ ᴡᴏɴᴡᴏᴏ✔️
Romance". تەنانەت گەر کەسێکی باشیش بیت ئەوا لەبەردەم چاوەکانی من هەر کەسێکی خراپیت" " من هەمیشە خۆشم ویستویت" " بەڵام تۆ دوژمنی براکەمی" "با هاوسەرگیری بکەین " " من تەنها دوژمنی براکەتم نەک تۆ" " هەمیشە تۆ ئەو کەسەبوویت لە کاتە ناخۆشەکانم لەلام بوویت" "ئە...